خانهاخبار
گلکسی M55s معرفی شد؛ تراشه کوالکام و شارژ ۴۵ واتی

گلکسی M55s معرفی شد؛ تراشه کوالکام و شارژ ۴۵ واتی

سامسونگ به تازگی از مدل جدید سری M رونمایی کرده که به نمایشگر ۶٫۷ اینچی امولد و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی مجهز است. 

۲ مهر ۱۴۰۳

سامسونگ امروز از نسخه جدید سری M رونمایی کرد که با نام Galaxy M55s عرضه می‌شود و به بازار هند اختصاص دارد. این دستگاه از مشخصات فنی مشابه مدل M55 بهره می‌برد و تنها با تغییرات جزئی همراه شده است. 

در مقایسه با گلکسی M55، میان‌رده جدید این برند کره‌ای از طراحی متفاوتی برای پنل پشتی خود برخوردار شده که شامل یک نوار در بخش دوربین‌ها و دو قسمت مات و براق می‌شود. به علاوه، این محصول از ضخامت اندکی بهره می‌برد که در دست گرفتن آن را آسان می‌سازد.

پنل پشتی گلکسی M55s

گلکسی M55s به نمایشگر امولد ۶٫۷ اینچی مجهز شده که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس پشتیبانی می‌کند. این پنل همچنین قادر است به روشنایی حداکثری ۱۰۰۰ نیتی دست پیدا کند. 

برای تصویربرداری، گوشی سامسونگ از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی برعهده دوربین ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود که در ناچ حفره نمایشگر جای دارد. 

قلب تپنده گلکسی M جدید تراشه اسنپدراگون ۷ نسل یک خواهد بود که با دو مدل حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی و دو نسخه حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. انرژی موردنیاز این سخت‌افزار توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

تیزر گلکسی M55s

شایان ذکر است که این محصول با اندروید ۱۴ برپایه One UI 6.1 روانه بازار می‌شود. از دیگر مشخصات فنی این میان‌رده می‌توان سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر و قابلیت Voice Focus برای بهبود صدا در حین تماس صوتی را نام برد. 

در نهایت باید اشاره کرد نسخه پایه گلکسی M55s که از رم ۸ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی بهره می‌برد، با قیمت ۱۹٬۹۹۹ روپیه (۲۳۹ دلار) به فروش می‌رسد. در حال حاضر، هنوز برچسب قیمتی دو کانفیگ رم ۸ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی دستگاه مشخص نشده است. 

برچسب‌ها: