خانهاخبار
به‌روزرسانی One UI 6.1.1 برای پرچمدارهای سال ۲۰۲۲ سامسونگ منتشر شد

به‌روزرسانی One UI 6.1.1 برای پرچمدارهای سال ۲۰۲۲ سامسونگ منتشر شد

سامسونگ به تازگی نسخه جدید One UI 6 را برای سری گلکسی اس ۲۲، گلکسی زد فلیپ ۴، گلکسی زد فولد ۴ و سری گلکسی تب اس ۸ در دسترس قرار داده است. 

۳۰ شهریور ۱۴۰۳
product-image

سامسونگ گلکسی S22 ظرفیت 256GB رم 8GB

مشاهدهٔ مشخصات فنی و قیمت

مشاهده

چندی پیش، سامسونگ به‌روزرسانی One UI 6.1.1 را برای محصولاتی مانند سری گلکسی اس ۲۳، گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی زد فولد ۵ منتشر کرد. حالا به تازگی این آپدیت مهم در دسترس محصولات پرچمدار سال ۲۰۲۲ میلادی این برند کره‌ای قرار گرفته است. 

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، سامسونگ روز گذشته نسخه جدید One UI 6‌ را برای سری گلکسی اس ۲۲، گلکسی زد فلیپ ۴، گلکسی زد فولد ۴ و مدل‌های گلکسی تب اس ۸ ارائه کرده که پچ امنیتی ماه سپتامبر سال ۲۰۲۴ میلادی را نیز به همراه دارد. 

گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ

در حال حاضر، این به‌روزرسانی برای مدل‌های بازار کره دستگاه‌های اشاره‌شده منتشر شده و سایر مناطق به زودی از این آپدیت بهره‌مند خواهند شد. 

برای خانواده اس ۲۲، حجم این به‌روزرسانی در حدود ۲٫۸ گیگابایت اعلام شده است.همانطور که می‌دانیم، One UI 6.1.1 قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI را در اختیار دستگاه‌های سازگار قرار می‌دهد. این ویژگی‌ها همراه با دو گوشی گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ معرفی شده‌اند. 

در نهایت باید اشاره کرد که به‌روزرسانی موردانتظار سامسونگ به زودی برای دیگر بازارها و مناطق نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. 

برچسب‌ها: