خانهاخبار
شیائومی میکس فلیپ در ماه جاری میلادی روانه بازارهای جهانی می‌شود

شیائومی میکس فلیپ در ماه جاری میلادی روانه بازارهای جهانی می‌شود

مدیرعامل شیائومی تایید کرده که نخستین گوشی تاشو فلیپ این برند طی ماه سپتامبر سال جاری میلادی (شهریور تا مهر ۱۴۰۳) در دسترس بازارهای جهانی قرار می‌گیرد.

۳۰ شهریور ۱۴۰۳

دو ماه پیش، شیائومی نخستین گوشی تاشو فلیپ خود موسوم به Mix Flip را برای بازار چین معرفی کرد. به لطف مشخصات فنی قابل‌توجه، تاشدنی پرچمدار این برند به رقیب قدرتمندی برای گوشی‌های گلکسی زد فلیپ ۶ و موتورولا ریزر ۵۰ اولترا بدل شده است. 

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، غول فناوری چینی تایید کرده که این دستگاه به زودی برای بازارهای جهانی دسترس قرار خواهد گرفت.

تایید عرضه جهانی شیائومی میکس فلیپ

مدیرعامل شیائومی، لی جون، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) اعلام کرد که گوشی میکس فلیپ در ماه جاری میلادی (شهریور تا مهر ۱۴۰۳) روانه بازارهای جهانی خواهد شد. 

شایان ذکر است که این برند در تاریخ ۲۶ سپتامبر سال جاری میلادی (۵ مهر ۱۴۰۳) از سری شیائومی 14T رونمایی خواهد کرد. در این رابطه، احتمال دارد که تاشو موردانتظار این شرکت در تاریخ مشابه و همراه با سری 14T برای بازارهای جهانی عرضه شود. 

مدل فلیپ سری محصولات میکس ویژگی‌های فنی برجسته‌ای را به همراه دارد که ارزش خرید این محصول را افزایش می‌دهند. برای مثال، این دستگاه به باتری ۴۷۸۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده که از باتری‌های موجود در گلکسی زد فلیپ ۶ و موتو ریزر ۵۰ اولترا حجیم‌تر است.

شیائومی میکس فلیپ

تاشدنی شیائومی از نمایشگر داخلی ۶٫۸۶ اینچی اولد با فناوری LTPO و نمایشگر کاور ۴٫۰۱ اینچی بهه می‌برد. هر دوی این پنل‌ها از روشنایی ۳۰۰۰ نیتی و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. از دیگر جزئیات فنی این گوشی می‌توان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابری و شارژ ۶۷ واتی را نام برد. 

در نهایت باید اشاره کرد که طبق گزارش‌های قبلی، میکس فلیپ با برچسب قیمتی ۱۳۰۰ یورو در بازارهای اروپا مرکزی و شرقی به فروش خواهد رسید. 

برچسب‌ها: