خانهاخبار
محصولات جدید هواوی تا پایان سال جاری میلادی معرفی خواهند شد

محصولات جدید هواوی تا پایان سال جاری میلادی معرفی خواهند شد

افشاگری شناخته‌شده ادعا کرده که در ماه‌های پیش‌رو، هواوی از سری نوا ۱۳، سری میت ۷۰ و گوشی تاشو میت X5 رونمایی خواهد کرد. 

۳۰ شهریور ۱۴۰۳

هواوی اخیراً از گوشی تاشو Mate XT رونمایی کرد که نخستین تاشدنی سه‌تکه بازار به شمار می‌رود. حالا اما به نظر می‌رسد غول فناوری چینی برنامه‌های بزرگی برای آینده دارد، چرا که گزارش شده در ماه‌های‌ پیش‌رو محصولات مختلفی از این برند معرفی خواهند شد. 

افشاگری شناخته‌شده به نام Digital Chat Station اعلام کرده که هواوی تا پایان سال جاری میلادی از سری Mate 70، سری Nova 13 و گوشی تاشو میت X6‌ پرده‌برداری خواهد کرد. 

هواوی میت ۶۰ پرو پلاس

در ماه اکتبر سال جاری میلادی (مهر تا آبان ۱۴۰۳)، سری نوا ۱۳ از راه می‌رسد که احتمالاً شامل چهار مدل لایت، «s»، پرو و اولترا خواهد بود. به علاوه، هواوی در ماه نوامبر (آبان تا آذر ۱۴۰۳) از سری پرچمدار میت ۷۰ رونمایی خواهد کرد که در سه نسخه استاندارد، پرو و پرو پلاس عرضه خواهد شد. 

شایعات ادعا کرده‌اند که مدل‌های جدید سری نوا و میت به ترتیب با تراشه‌های Kirin 9010 و Kirin 9100 در دسترس قرار خواهند گرفت. چندی پیش، این برند چینی تایید کرد که نسل جدید میت با سیستم‌عامل HarmonyOS NEXT روانه بازار خواهد شد. 

افزون‌بر سری میت ۷۰، در ماه نوامبر شاهد رونمایی از گوشی تاشو میت X6 خواهیم بود که به عنوان مدل نسل جدید X5 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. گزارش شده این دستگاه از نمایشگر کاور بزرگ، تراشه Kirin 9100 و سیستم‌عامل HarmonyOS NEXT برخوردار خواهد شد. 

برچسب‌ها: