خانهاخبار
گلکسی A56 به تراشه قدرتمندی مجهز خواهد شد

گلکسی A56 به تراشه قدرتمندی مجهز خواهد شد

سامسونگ میان‌رده موردانتظار خود را با تراشه اگزینوس ۱۵۸۰ همراه می‌کند که ظاهراً عملکردی در حد تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ دارد. 

۲۹ شهریور ۱۴۰۳

همانطور که می‌دانیم، سامسونگ در حال توسعه گوشی Galaxy A56 است که به عنوان نسخه نسل جدید مدل A55 روانه بازار می‌شود. حالا به تازگی این دستگاه در پایگاه اطلاعاتی IMEI ثبت شده که عرضه آن را تایید می‌کند. 

لیست IMEI گلکسی A56

طبق اطلاعات موجود، میان‌رده موردانتظار این برند با شناسه مدل SM-A566B/DS در IMEI لیست شده است. برای مقایسه، گلکسی A55 از شناسه مدل SM-A556B/DS‌ بهره می‌برد. 

شایان ذکر است که محصول جدید غول غناوری کره‌ای احتمالاً با تراشه اگزینوس ۱۵۸۰ همراه خواهد شد. این سخت‌افزار ظاهراً از قدرت پردازشی قابل‌توجهی برخوردار می‌شود و آن را می‌توان یکی از بهبودهای مهم گلکسی A56 به شمار آورد. 

بنچمارک اگزینوس ۱۵۸۰ گلکسی A56

براساس جزئیات ثبت‌شده در بنچمارک گیک‌بنچ، عملکرد پردازشی اگزینوس ۱۵۸۰ در حدواندازه تراشه‌های پرچمدار سال ۲۰۲۱ میلادی (مانند اسنپدراگون ۸۸۸) خواهد بود که برای یک سخت‌افزار میان‌رده، بسیار تحسین‌برانگیز است. با توجه به این موضوع، مدل جدید سری گلکسی A شاید به قوی‌ترین میان‌رده سامسونگ بدل شود. 

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی A55 در ماه مارس سال جاری میلادی در دسترس کاربران قرار گرفت. در این رابطه، نسل جدید این دستگاه نیز احتمالاً سال آینده و در بازه زمانی مشابه روانه بازار خواهد شد.

برچسب‌ها: