خانهاخبار
گوشی‌های شیائومی به یکی از قابلیت‌های هیجان‌انگیز گوگل مجهز می‌شوند

گوشی‌های شیائومی به یکی از قابلیت‌های هیجان‌انگیز گوگل مجهز می‌شوند

قابلیت Circle to Search گوگل که تاکنون در انحصار گوشی‌های سامسونگ و پیکسل بوده، با ورود به گوشی‌های شیائومی در آستانه تغییر قرار دارد.
 

۳۰ شهریور ۱۴۰۳

شیائومی قرار است در تاریخ 26 سپتامبر، سری Xiaomi 14T را رونمایی کند و افشای جدیدی از ویدیو تبلیغاتی این گوشی نشان می‌دهد که مدل‌های جدید، به ویژگی Circle to Search مجهز خواهند بود.

قابلیت Circle to Search به گوشی‌های شیائومی می‌رسد

Circle to Search قابلیتی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با خط کشیدن دور هر چیزی روی صفحه نمایش، به اطلاعات کافی در مورد آن دسترسی پیدا کنند. این گوشی همچنین سایر قابلیت‌های هوش مصنوعی گوگل (Gemini) مانند AI Notes و AI Interpreter را خواهد داشت.

 Xiaomi 14T

در میان این اطلاعات فاش شده به برخی از مشخصات سخت‌افزاری شیائومی 14T نیز اشاره شده که نشان می‌دهد از پردازنده دایمنسیتی 8300 اولترا بهره می‌برد.

انتظار می‌رود شیائومی 14T با 12 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی رونمایی شود که احتمالا از طریق اسلات کارت میکرو‌اس‌دی قابل ارتقا خواهد بود. همچنین پشتیبانی این گوشی از تکنولوژی 45 واتی HyperCharge شیائومی، آن را قادر می‌سازد تا تنها در عرض 45 دقیقه از صفر تا 100 درصد را شارژ کند. در کنار آن، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی نیز در استفاده طولانی‌مدت از شیائومی 14T موثر خواهد بود.

 Xiaomi 14T

مشخصات دوربین شیائومی 14T نیز به‌نظر می‌رسد که برخی پرچمداران را به چالش می‌کشد. این گوشی احتمالا در قسمت پشتی، یک سیستم دوربین سه‌گانه با سنسور 50 مگاپیکسلی Sony IMX906 به‌همراه لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) خواهد داشت. در کنار این دوربین اصلی، یک لنز تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی و لنز فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی نیز قرار می‌گیرد تا مجموعه دوربین آن به یک ابزار حرفه‌ای تبدیل شود.

 Xiaomi 14T

علاوه‌بر آن، نمایشگر 6.67 اینچی اولد با وضوح 2712 در 1120 پیکسل، رابط کاربری HyperOS شیائومی مبتنی بر اندروید 14 و داشتن گواهی IP68 (مقاومت در برابر آب و غبار) از دیگر مشخصات گوشی شیائومی 14T هستند.

برچسب‌ها: