خانهاخبار
زمان رونمایی از گلکسی M55s اعلام شد

زمان رونمایی از گلکسی M55s اعلام شد

سامسونگ هفته آینده از جدیدترین میان‌رده خود رونمایی خواهد کرد که به نمایشگر ۶٫۷ اینچی و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

۲۹ شهریور ۱۴۰۳

چند ماه پیش، سامسونگ از گوشی Galaxy M55 رونمایی کرد که محصولی میان‌رده به شمار می‌رود. حالا غول فناوری کره به تازگی تایید کرده که نسخه «s» این دستگاه هفته آینده و در تاریخ ۲۳ سپتامبر سال جاری میلادی (۲ مهر ۱۴۰۳) معرفی خواهد شد. 

تیزرهای رسمی نشان می‌دهند این میان‌رده از طراحی موسوم به Fusion Design بهره خواهد برد که شامل سه قسمت براق، مات و نوار کشیده‌شده از ماژول دوربین می‌شود. 

تیزر رسمی گلکسی M55s

مدل جدید گلکسی M به نمایشگر ۶٫۷ اینچی سوپرامولد مجهز خواهد بود که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. از سوی دیگر، صفحه‌نمایش این گوشی میزبان ناچ حفره برای دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

در پنل پشتی محصول موردانتظار این برند دوربین سه‌گانه را مشاهده می‌کنیم که سنسورهای آن به صورت عمودی قرار گرفته‌اند. به علاوه، گلکسی M55s از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال برخوردار خواهد شد. 

قابلیت های دوربین گلکسی m55s

سامسونگ اعلام کرده که این گوشی از قابلیت‌های Nightography و Dual Recording پشتیبانی خواهد کرد. این محصول همچنین از ضخامت ۷٫۸ میلی‌متر بهره خواهد برد و در دو رنگ مشکی و سبز به فروش خواهد رسید. 

برچسب‌ها: