خانهاخبار
رندرهای گلکسی اس ۲۵ پلاس طراحی آن را نشان می‌دهند

رندرهای گلکسی اس ۲۵ پلاس طراحی آن را نشان می‌دهند

پرچمدار موردانتظار سامسونگ از زبان طراحی مشابه مدل قبلی بهره خواهد برد و تنها با تغییرات جزئی همراه می‌شود. 

۲۸ شهریور ۱۴۰۳

در چند وقت گذشته، رندرهای مختلفی از دو گوشی Galaxy S25 و Galaxy S25 Ultra منتشر شده که طراحی این دو پرچمدار را نشان می‌دهند. حالا به تازگی نیز تصاویر رندری گلکسی S25 پلاس در دسترس قرار گرفته که ظاهرا این دستگاه را به نمایش گذاشته‌اند.

شایان ذکر است که تصاویر فاش‌شده برپایه فایل‌های CAD طراحی شده‌اند و احتمال دارد برخی از جزئیات ظاهری این گوشی با آن‌چه در محصولی نهایی مشاهده خواهیم کرد، متفاوت باشد. 

گلکسی اس ۲۵ پلاس

همانطور که در رندرهای موجود مشاهده می‌کنیم، پرچمدار سامسونگ از طراحی مشابه نسل قبلی خود بهره خواهد برد و تنها با تغییرات جزئی اندکی همراه خواهد شد. برای مثال، به نظر می‌رسد حاشیه‌های نمایشگر این دستگاه نازک‌تر می‌شوند، حلقه‌های دوربین ظاهر جدیدی به خود خواهند گرفت و فریم نیز تخت‌تر خواهد بود.

شایعات ادعا کرده‌اند مدل اس ۲۵ پلاس از باتری ۴۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی برخوردار خواهد شد که تفاوتی با S24 پلاس ندارد. در این رابطه، گوشی جدید این برند کره‌ای در زمینه باتری نیز بهبود پیدا نخواهد کرد. 

فریم گلکسی اس ۲۵ پلاس

انتظار می‌رود مدل پلاس سری Galaxy S25 با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار عرضه شود. سخت‌افزار کوالکام در ماه اکتبر سال جاری (مهر تا آبان ۱۴۰۳) معرفی خواهد شد. در حال حاضر، هنوز مشخص نیست که آیا سری گلکسی اس ۲۵ در نسخه اگزینوس ۲۵۰۰ نیز روانه بازار می‌شود یا تنها مدل اسنپدراگون آن در دسترس قرار خواهد گرفت. 

طراحی گلکسی اس ۲۵ پلاس

گزارش شده گوشی پرمیوم این برند با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی (مدل پایه) به فروش می‌رسد. به علاوه، این دستگاه احتمالاً از نمایشگر ۶٫۷ اینچی برخوردار خواهد شد. ابعاد مدل پلاس سری گلکسی اس جدید برابر با ۱۵۸٫۴ در ۷۵٫۷ در ۷٫۳ میلی‌متر اعلام شده است. در این راستا، این گوشی در مقایسه نسل قبلی اندکی کوتاه‌تر، جمع‌وجورتر و نازک‌تر خواهد بود. 

در نهایت باید اشاره کرد که پرچمدارهای موردانتظار سامسونگ در ماه ژانویه سال ۲۰۲۵ میلادی (دی تا بهمن ۱۴۰۳) معرفی خواهند شد. 

برچسب‌ها: