خانهاخبار
این گوشی اقتصادی سامسونگ تا ۶ به‌روزرسانی اندروید را دریافت خواهد کرد!

این گوشی اقتصادی سامسونگ تا ۶ به‌روزرسانی اندروید را دریافت خواهد کرد!

تیزرهای تبلیغاتی فاش‌شده از گلکسی A16 نشان می‌دهند که این دستگاه از پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی‌مدتی بهره خواهد برد.

۲۸ شهریور ۱۴۰۳

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که سامسونگ در ماه دسامبر از یک گوشی اقتصادی جدید به نام Galaxy A16 رونمایی خواهد کرد. در حالی که این برند هیچ اشاره‌ای به محصول موردانتظار نکرده است، اخیراً رندری از این دستگاه در دسترس قرار گرفت که طراحی آن را نشان می‌دهد.

حالا به تازگی نیز تصاویری تبلیغاتی از گلکسی A16 فاش شده که برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های فنی آن را تایید می‌کنند. 

گلکسی A16

طبق اطلاعات موجود در تیزرها، گوشی جدید غول فناوری کره‌ای به نمایشگر ال‌سی‌دی ۶٫۷ اینچی با رزولوش تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی مجهز خواهد شد که قادر است به نرخ روشنایی ۸۰۰ نیتی دست پیدا کند. 

به نظر می‌رسد این محصول مقرون‌به‌صرفه در دو نسخه تراشه اگزینوس ‍۱۳۳۰ و دیمنسیتی ۶۳۰۰ روانه بازار خواهد شد. به علاوه، مدل جدید گلکسی A در سه مدل حافظه رم ۴، ۶ و ۸ گیگابایتی و دو نسخه حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به فروش خواهد رسید.

لیست مشخصات فنی گلکسی A16

برجسته‌ترین ویژگی گلکسی A16 پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی‌مدت آن خواهد بود که ارزش خرید آن را افزایش می‌دهد. براساس تیزرهای فاش‌شده، این گوشی تا ۶ سال به‌روزرسانی‌های اندروید و تا ۶ سال پچ‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد که برای یک محصول اقتصادی، پشتیبانی بی‌سابقه به شمار می‌رود.

پشتیبانی نرم افزاری گلکسی A16

به لطف گواهی IP54، گوشی جدید این برند در برابر آب و گردوغبار مقاوم خواهد بود. از سوی دیگر، ضخامت و وزن این دستگاه به ترتیب برابر با ۷٫۹ میلی‌متر و ۱۹۲ یا ۲۰۰ گرم (با توجه به نسخه خریداری‌شده) گزارش شده است. از دیگر مشخصات فنی گلکسی A16 می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد. 

برچسب‌ها: