خانهاخبار
پخش زنده پنل‌های تخصصی موبایل با جی‌اس‌ام؛ از‌ رجیستری آیفون تا چالش‌های واردات موبایل

پخش زنده پنل‌های تخصصی موبایل با جی‌اس‌ام؛ از‌ رجیستری آیفون تا چالش‌های واردات موبایل

با پوشش زنده پنل‌های دومین کنگره موبایل ایران همراه جی‌اس‌ام باشید. 

۲۷ شهریور ۱۴۰۳

«کنگره موبایل ایران» در شرایطی در واپسین روزهای شهریور ماه کار خود را آغاز کرده که همزمان با عرضه جهانی سری آیفون ۱۶، بازار تلفن‌های همراه در ایران درگیر سوالاتی ساده و البته تعیین‌کننده‌ است: «آیفون ۱۶ رجیستر می‌شود؟»، «سرنوشت واردات برندهای مطرح چه خواهد شد؟» و «آیا به لحظه‌ای که گوشی‌های به اصطلاح ایرانی تنها گزینه در دسترس مخاطبان ایرانی باشد نزدیک شده‌ایم؟».

در چنین شرایطی «جی‌اس‌ام» تصمیم دارد به عنوان قدیمی‌ترین رسانه و مرجع تخصصی موبایل در ایران میزبان مجموعه پنل‌هایی باشد که علاوه بر پاسخگویی به مخاطبان درباره شرایط موجود، نظر فعالان معتبر و با سابقه این عرصه را به سیاستگذارانی برساند که اخیرا با وعده تغییر و اصلاح مسیر به قدرت رسیده‌اند.

در کنگره موبایل ایران، جی‌اس‌ام میزبان ۳ پنل اصلی شامل پنل «چالش‌های پیش روی واردات موبایل و لوازم جانبی»، پنل «تولید موبایل؛ مقدمه انحصار یا شروع پیشرفت؟» و پنل «چالش‌های خدمات پس از فروش موبایل در ایران»خواهد بود. در این پنل‌ها  موضوعات مرتبط با واردات گوشی‌های موبایل، به‌ویژه آیفون ۱۶ ، ارز مورد نیاز برای واردات موبایل و لوازم جانبی، مسأله تولید گوشی در داخل و موضوعاتی مانند نامه‌های نمایندگی و انحصار مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

این پنل‌ها امروز، سه‌شنبه ۲۷ شهریور، از ساعت ۱۳ آغاز می‌شوند که پوشش زنده آن را می‌توانید از همین صفحه مشاهده کنید.

لازم به ذکر است که تمامی فعالان در صنعت موبایل می‌توانند در این پنل‌ها حضور پیدا کنند.