خانهاخبار
سری شیائومی 14T در ویدئویی جدید دیده شد

سری شیائومی 14T در ویدئویی جدید دیده شد

به تازگی ویدئویی از محصولات موردانتظار شیائومی فاش شده که طراحی پنل پشتی آن‌ها را نشان می‌دهند.

۲۲ شهریور ۱۴۰۳

چندی پیش، گزارشی مفصل در دسترس قرار گرفت که تمامی مشخصات فنی دو گوشی Xiaomi 14T و Xiaomi 14T Pro را فاش کرد. حالا به تازگی ویدئویی در اختیار کاربران قرار گرفته که طراحی این دو محصول موردانتظار را نشان می‌دهد.

براساس جدیدترین گزارش‌ منتشر شده، کلیپی کوتاه از مدل‌های جدید سری T در پلتفرم تیک‌تاک به اشتراک گذاشته شده که طراحی پنل پشتی آن‌ها را به نمایش می‌گذارد. شایان ذکر است که این ویدئو در حال حاضر حذف شده، ولی کاربران موفق شده‌اند چندین اسکرین‌شات از آن ثبت کنند. 

سری شیائومی 14T.jpg

همانطور که در تصاویر موجود مشاهده می‌کنیم، سری 14T با زبان طراحی مشابه نسل قبلی همراه خواهد شد. در این رابطه، گوشی‌های غول فناوری چینی از جزیره دوربین مربعی‌شکل بهره خواهد برد که در آن سه سنسور جای می‌گیرند

در نگاه اول، شاید نتوان متوجه تفاوت بین این دو محصول شد، ولی به نظر می‌رسد مدل پرو از لبه‌های تخت برای پنل پشتی و جلای براق برخوردار می‌شود. از سوی دیگر، نسخه استاندارد نیز ظاهراً از پنل خمیده بهره خواهد برد.

طراحی سری شیائومی 14t.jpg

مشخصات فنی سری شیائومی 14T

شایعات پیشین ادعا کرده‌اند که مدل استاندارد سری 14T به تراشه دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا مجهز می‌شود در حالی که نسخه پرو تراشه قوی‌تر دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس را به همراه خواهد داشت.

گوشی‌های جدید شیائومی از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی امولد بهره خواهند برد که از رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های مشابه این دو دستگاه‌ می‌توان دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و گواهی ضدآب و گردوغبار IP68 را نام برد.

شیائومی 14T احتمالاً از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور IMX906 سونی برخوردار خواهد شد. به علاوه، مدل 14T پرو از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور LF900 استفاده خواهد کرد. هر دوی این گوشی‌ها از لنز تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۲٫۶ برابری و سنسور فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی بهره خواهند برد. 

برچسب‌ها: