خانهاخبار
گلکسی M05 با قیمتی اقتصادی معرفی شد

گلکسی M05 با قیمتی اقتصادی معرفی شد

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، نمایشگر ۶٫۷ اینچی و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی از مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی ارزان‌قیمت سامسونگ به شمار می‌روند. 

۲۲ شهریور ۱۴۰۳

سامسونگ به تازگی از Galaxy M05 رونمایی کرده که نسخه پایین‌رده سری M محسوب می‌شود. شایان ذکر است این محصول مدل ری‌برند گلکسی A05 به شمار می‌رود، چرا که هر دو دستگاه از مشخصات فنی مشابهی بهره می‌برند.

گلکسی M05

طبق اعلام رسمی، گوشی ارزان‌قیمت غول فناوری کره‌ای به نمایشگر ۶٫۷ اینچی ال‌سی‌دی مجهز شده که از رزولوشن تصویر اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. این صفحه‌نمایش همچنین میزبان ناچ قطره‌ای است که در آن دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی جای دارد.

سیستم دوربین گلکسی M05

در پنل پشتی دستگاه دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی را مشاهده می‌کنیم. قلب تپنده این محصول تراشه مدیاتک هلیو G85 است که انرژی موردنیاز خود را از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی (شارژ ۲۵ واتی) دریافت می‌کند.

طراحی گلکسی M05

گوشی پایین‌رده سامسونگ با کانفیگ حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی به فروش می‌رسد. البته در صورت نیاز به حافظه‌ بیشتر، کاربران می‌توانند از درگاه کارت حافظه microSD استفاده کنند.

مشخصات فنی گلکسی M05

نسخه جدید سری گلکسی M با اندروید ۱۴ مبتنی بر One UI 6.0 روانه بازار می‌شود. برند کره‌ای تایید کرده که این دستگاه دو به‌روزرسانی اصلی سیستم‌عامل و تا چهار سال پچ‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد. از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون را نام برد.

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی M05 در یک رنگ سبز عرضه خواهد شد و برچسب قیمتی ۷٬۹۹۹ روپیه (۹۵ دلار) را به همراه خواهد داشت. 

برچسب‌ها: