خانهاخبار
رقیب گلکسی زد فولد ۶ فروش بسیار موفقی دارد

رقیب گلکسی زد فولد ۶ فروش بسیار موفقی دارد

فروش پرچمدار تاشو آنر یعنی مجیک V3 به نسبت نسل قبلی حدود ۲۰۰ درصد بیشتر شده است!

۲۲ شهریور ۱۴۰۳

سال گذشته میلادی، آنر با معرفی گوشی تاشو Magic V2 توجه کاربران زیادی را به سوی خود جلب کرد، چرا که این دستگاه از ضخامت اندکی بهره می‌برد. این راستا، تاشدنی سال ۲۰۲۳ میلادی این برند به فروش بالایی در بازار اروپا دست پیدا کرد. 

حالا اما با توجه به عرضه Magic V3 برای بازارهای جهانی، آنر ظاهراً به دلیل استقبال گسترده کاربران از این محصول، با مشکل تامین دستگاه برای بازارهای قاره سبز مواجه شده است. گزارش شده فروش این تاشو به نسبت مدل قبلی افزایش چشمگیری داشته که محبوبیت نسخه‌های سری مجیک V در بین کاربران را نشان می‌دهد. 

آنر مجیک V3

همانطور که می‌دانیم، مجیک V3 در تاریخ ۱۲ ژوئیه سال ۲۰۲۴ میلادی (۲۲ تیر ۱۴۰۳) معرفی شد و سپس در تاریخ ۵ سپتامبر امسال (۱۵ شهریور ۱۴۰۳) در دسترس بازارهای بین‌المللی قرار گرفت. 

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، آنر اعلام کرده که میزان فروش تاشدنی خود در روز اول عرضه برای بازار انگلستان، حدود ۲۰۰ درصد افزایش (در مقایسه با سال گذشته) داشته است. در واقع، فروش این دستگاه به حدی بالا گزارش شده که این شرکت به مشکل تامین برخورد کرده و در تلاش است تا موجودی انبارهای خود را بیشتر کند. 

شایان ذکر است که رنگ قرمز‌قهوه‌ای تاشدنی پرمیوم غول فناوری چینی در بین کاربران اروپایی محبوب‌ترین نسخه به شمار می‌رود. 

در نهایت باید اشاره کرد که مدل جدید سری مجیک V نازک‌ترین گوشی تاشو دنیا محسوب می‌شود و از مشخصات فنی قابل‌توجهی مانند تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو پریسکوپی، باتری ۵۱۵۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۶۶ واتی بهره می‌برد. 

برچسب‌ها: