خانهاخبار
نحوه ساخت شماره مجازی آمریکا با نرم افزار textplus gold

نحوه ساخت شماره مجازی آمریکا با نرم افزار textplus gold

در دنیای امروزی، اکثر مردم از شبکه‌های اجتماعی گوناگون مثل تلگرام و واتساپ بهره می‌برند و ما هر روز شاهد ظهور پلتفرم‌های نوینی هستیم که توجه کاربران را به خود جذب می‌کنند.

۲۰ شهریور ۱۴۰۳
12231321.jpg

 با این تحولات، نیازهای تازه‌ای نیز در این حوزه شکل می‌گیرد که پراستفاده‌ترین آن‌ها، استفاده از شماره‌های مجازی است. بعضی از کاربران برای وریفای حساب در این برنامه‌ها بدون استفاده از شماره‌های تماس و اطلاعات شخصی خود، به خرید شماره مجازی اختصاصی روی می‌آورند و دیگر افراد هم دوست دارند این شماره را به صورت رایگان به دست آورند! جهت برآورده کردن این نیاز، به نرم‌افزاری معتبر نیاز دارید که textplus gold یکی از برترین‌ها در این زمینه به شمار می‌رود و به صورت رایگان در دسترس خواهد بود؛ در ادامه این محتوا قصد داریم، ساخت شماره مجازی آمریکا با نرم افزار textplus gold را به شما آموزش دهیم.

2old.jpg

نرم افزار textplus gold چیست؟

نرم افزار تکست پلاس گلد، یک برنامه کاربردی است که به‌سادگی امکان ساخت شماره‌های مجازی را فراهم می‌کند. شماره‌هایی که از طریق این برنامه ایجاد می‌شوند، متعلق به کشورهای آمریکا، کانادا و آلمان هستند. این نرم‌افزار برای سیستم‌های اندروید و iOS در دسترس است و کاربران می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

برای هر حساب کاربری در تکست پلاس، یک شماره مجازی جدید به دست خواهید آورد. بنابراین، اگر نیاز به چندین شماره مجازی رایگان داشته باشید، لازم است که حساب‌های متعددی در این نرم‌افزار ایجاد کنید.

3 gold.jpg

ساخت شماره مجازی امریکا با textplus gold

ساخت شماره مجازی با نرم افزار textplus gold بسیار آسان خواهد بود؛ در ادامه، آموزش ساخت شماره مجازی در تکست پلاس را برایتان قرار داده‌ایم:

  1. نرم افزار تکست پلاس گلد (textplus gold) را دانلود و نصب کنید.
  2. بعد از نصب نرم افزار، وارد برنامه شوید و روی دکمه sign up ضربه بزنید. در این قسمت نیاز است تا اطلاعات شخصیتان، مانند نام و نام خانوادگی و ایمیل را وارد کنید.
  3. در قدم بعد، وارد صفحه‌ای می‌شوید که باید کد کشور مورد نظرتان را بنویسید.
  4. پس از وارد کردن کد کشور، شماره‌ها ظاهر می‌شوند که قادر خواهید بود به دلخواه، یکی را انتخاب کنید.

بعد از انتخاب کردن شماره موردنظر، می‌توانید به راحتی از آن بهره ببرید و از همان ابتدا، با شماره تماس بگیرید یا پیامک دهید.

4 gold.jpg

شماره مجازی textplus gold در واتس اپ و تلگرام قابل استفاده است؟

احتمالا برای برخی از کاربران، این سوال پیش بیاید که آیا می‌توان از شماره ایجاد شده، هم در تلگرام و هم واتساپ استفاده کرد؟ در پاسخ باید بگوییم که بله! شما قادر خواهید بود به سادگی، با استفاده از شماره‌ مجازی که تولید کرده‌اید در واتساپ یا تلگرام عضو شوید.

در واقع، روند ساخت شماره مجازی برای این دو پیام‌رسان تفاوتی با آموزش‌هایی که قبلاً در مورد TextPlus ارائه داده‌ایم ندارد. اگر شما نحوه کار با TextPlus را فرا گرفته باشید، می‌توانید با همان شماره‌ای که ساخته‌اید، در این دو پیام‌رسان ثبت نام کنید.

5 gold.jpg

دانلود نرم افزار textplus gold چگونه است؟

برنامه textplus gold را می‌توانید از مارکت گوگل پلی که برای تمامی دستگاه‌های اندرویدی فراهم است، دریافت و روی گوشی خود نصب کنید. ابتدا وارد اپلیکیشن گوگل پلی شوید و عنوان برنامه مورد نظر خود (textplus gold) بنویسید.

پس از ظهور نتایج، برنامه را انتخاب کنید و دکمه‌ی دانلود را فشار دهید. به محض پایان دانلود، برنامه بطور خودکار نصب خواهد شد. همچنین، امکان دانلود این برنامه از اپلیکیشن بازار نیز وجود دارد؛ اما تفاوت آن با گوگل پلی در این است که باید پس از دانلود، به صورت دستی برنامه را نصب کنید.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم، به بررسی و آموزش ساخت شماره مجازی آمریکا با نرم افزار textplus gold بپردازیم. کار کردن با نرم افزار تکست پلاس گلد، بسیار راحت به نظر می‌رسد. شما می‌توانید در عرض چند دقیقه، شماره مجازی مورد نیاز خود را ایجاد کنید و از آن برای فعالیت در اینترنت و شبکه‌‌های اجتماعی بهره ببرید.

سلب مسئولیت: سایت جی اس ام در تهیه این متن تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی درباره درستی محتوای آن ندارد.