خانهاخبار
نخستین جزئیات سری ردمی نوت ۱۴ تایید شد

نخستین جزئیات سری ردمی نوت ۱۴ تایید شد

نسل جدید سری ردمی نوت با باتری بهبودیافته، مقاومت بهتر و گواهی ضدآب و گردوغبار IP68 همراه می‌شود. 

۲۰ شهریور ۱۴۰۳

همانطور که می‌دانیم، شیائومی در حال توسعه سری ردمی نوت ۱۴ است که برای بازار چین در دسترس قرار می‌گیرد. با توجه به این که سری نوت ۱۳ در ماه سپتامبر سال گذشته میلادی معرفی شد، به نظر می‌رسد مدل‌های جدید این گوشی‌ها نیز در طی ماه جاری میلادی (سپتامبر) عرضه می‌شوند.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، مدیر کل ردمی، توماس وانگ، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی Weibo بخشی از جزئیات فنی گوشی‌های موردانتظار این برند را به اشتراک گذاشته است.

گواهی ضدآب و گردوغبار سری ردمی نوت ۱۴

آقای وانگ تایید کرده که ‌مدل‌های جدید سری نوت با گواهی ضدآب و گردوغبار IP68 همراه خواهد شد. برای مقایسه، سال گذشته، تنها مدل نوت ۱۳ پرو پلاس با گواهی اشاره‌شده معرفی شد و نسخه‌های استاندارد و پرو این دستگاه با گواهی IP54 در اختیار کاربران قرار گرفتند. 

عمر باتری و مقاومت بالاتر سری ردمی نوت ۱۴

در یک پست دیگر، مقام ارشد ردمی اعلام کرده که گوشی‌های سری Redmi Note 14 از بهبودهای مهمی در زمینه‌ مقاومت در برابر سقوط و عمر باتری بهره خواهند برد.

برای یادآوری، مدل پرو نوت ۱۳ از باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۶۷ واتی بهره می‌برد. از سوی دیگر، نسخه پرو پلاس این محصول با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۱۲۰ واتی روانه بازار شده است. در این راستا، انتظار می‌رود مدل‌های نسل جدید این دستگاه‌ها از باتری حجیم‌تری برخوردار شوند. 

ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس شیائومی

براساس گزارش‌های غیررسمی، شیائومی ردمی نوت ۱۴ پرو و ۱۴ پرو پلاس به نمایشگر اولد ۱۲۰ هرتزی با رزولوشن تصویر 1.5K و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهند شد. شایعه شده این دو گوشی به ترتیب با تراشه‌های اسنپدراگون 7s نسل سه و دیمنسیتی ۷۳۵۰ روانه بازار می‌شوند. 

برچسب‌ها: