خانهاخبار
گوشی بدون دکمه شیائومی در تصاویر واقعی دیده شد

گوشی بدون دکمه شیائومی در تصاویر واقعی دیده شد

به تازگی تصاویری از یک گوشی متعلق به خانواده محصولات Mix فاش شده که فاقد هرگونه دکمه سخت‌افزاری است. 

۱۷ شهریور ۱۴۰۳

چندی پیش، گزارشی ادعا کرد که شیائومی در حال توسعه یک گوشی (با اسم‌رمز Zhuque) است که از هیچ دکمه سخت‌افزاری بهره نمی‌برد. انتظار می‌رود که این دستگاه به نخستین محصول غول فناوری چین بدل شود که فاقد دکمه‌های پاور و کنترل حجم صدا خواهد بود. 

چند سال پیش، این برند آزمایش‌های مربوط به ساخت یک گوشی بدون دکمه را آغاز کرد، ولی فرآیند توسعه دستگاه مدنظر متوقف شد. 

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تصاویری از یک گوشی فاش شده که به سری Mix شیائومی تعلق دارد و از دکمه‌های سخت‌افزاری برخوردار نیست. این دستگاه ظاهراً با اسم‌رمز «Wangshu» شناخته می‌شود. 

نمایشگر گوشی بدون دکمه شیائومی
لبه های گوشی بدون دکمه شیائومی

تصاویر و بخشی از مشخصات فنی محصول خاص این برند چینی در فروم چینی CoolAPK به اشتراک گذاشته است. همانطور که در تصاویر پایین مشاهده می‌کنیم، این دستگاه از لوگوی برند میکس در قسمت پایین بدنه خود بهره می‌برد و فاقد هرگونه دکمه سخت‌‌افزاری خواهد بود.

شایعه شده نمایشگر این گوشی از فناوری LPTO برخوردار خواهد شد و از رزولوشن تصویر 2K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی خواهد کرد. به علاوه، قلب تپنده دستگاه تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو خواهد بود که انرژی موردنیاز خود را از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی دریافت می‌کند. از دیگر مشخصات فنی گوشی غول فناوری چینی می‌توان شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی و شارژ ۲۰۰ واتی باسیم را نام برد.

قسمت پایین بدنه گوشی بدون دکمه شیائومی
لوگوی برند میکس گوشی بدون دکمه شیائومی

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز مشخص نیست آيا اولین گوشی بدون دکمه شیائومی عرضه خواهد شد یا تنها به صورت یک طرح مفهومی باقی خواهد ماند.

برچسب‌ها: