خانهاخبار
عرضه سری اوپو فایند X8 رسماً تایید شد

عرضه سری اوپو فایند X8 رسماً تایید شد

مدیر اجرایی اوپو تایید کرده که نسل جدید سری پرچمدار این برند به فناوری Glacier Battery مجهز خواهد شد.

۱۷ شهریور ۱۴۰۳

همانطور که می‌دانیم، اوپو فایند X7 اولترا یکی از بهترین گوشی‌های مبتنی بر دوربین بازار محسوب می‌شود که متاسفانه تنها در اختیار بازار چین قرار دارد. حالا اما این برند به تازگی عرضه نسل جدید سری فایند را تایید کرده و نخستین جزئیات مربوط به آن را به اشتراک گذاشته است.

ژائو ییبائو، مدیر اجرایی اوپو، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی Weibo اعلام کرد که سری فایند X8 عرضه خواهد شد. به علاوه، این مقام ارشد اذعان داشته گوشی‌های پرمیوم غول فناوری چینی به فناوری Glacier Battery مجهز می‌شوند که عمر باتری بیشتری را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد.

تایید عرضه سری اوپو فایند X8

فناوری موردنظر که همراه با گوشی وان پلاس ایس ۳ پرو در ماه ژوئن معرفی شد، برپایه باتری‌های سیلیکون‌کربن است و بدون نیاز به افزایش ابعاد باتری ظرفیت بیشتری را در دسترس دستگاه‌ها قرار می‌دهد. برای مثال، مدل ایس ۳ پرو از باتری ۶۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد در حالی که ضخامت آن کمتر از ۹میلی‌متر است. 

همراه با این فناوری پیشرفته، انتظار داریم که دو گوشی فایند X8 و X8 پرو نیز با عمر باتری بالاتری همراه شوند و همچنین تغییری در ضخامت آن‌ها ایجاد نشود. 

اوپو فایند X7 اولترا

آقای ییبائو در پاسخ به کامنت یکی از کاربران اعلام کرد که پرچمدارهای موردانتظار اوپو از لوازم جانبی مغناطیسی (مانند محصولات مگ‌سیف اپل) پشتیبانی خواهند کرد. قبلاً نیز گزارش‌هایی منتشر شده بود مبنی‌ براین‌که وان پلاس، اوپو و ریلمی در حال توسعه این دسته از لوازم جانبی هستند.

طبق شایعات پیشین، سری پرچمدار این برند چینی به تراشه دیمنسیتی ۹۴۰۰ مجهز خواهند شد و از یک دکمه سخت‌افزاری جدید به نام‌ Quick Button بهره خواهد برد. به علاوه، اوپو تایید کرده که مدل‌های جدید فایند X برای بازارهای جهانی نیز عرضه خواهند شد. 

برچسب‌ها: