خانهاخبار
تازه‌ترین اطلاعات افشا شده در مورد رویداد این هفته اپل

تازه‌ترین اطلاعات افشا شده در مورد رویداد این هفته اپل

افشاگر معتبر محصولات اپل، امروز خبرهایی جدید از انواع محصولاتی که قرار است در رویداد هفته جاری اپل رونمایی شوند، منتشر کرده است.

۱۷ شهریور ۱۴۰۳

مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ، امروز آخرین انتظارات خود را از رویداد «It's Glowtime» اپل به اشتراک گذاشته و نکات و توضیحات به‌روز را در مورد دستگاه‌های جدیدی که قرار است روز دوشنبه معرفی شوند، ارایه کرده است که در زیر به تفکیک محصول به آنها می‌پردازیم.

رویداد آیفون ۱۶ اپل

آیفون ۱۶ پرو

  • در کنار نمایشگرهای بزرگتر ۶٫۳ و ۶٫۹ اینچی، آیفون ۱۶ پرو و ​​آیفون ۱۶ پرو مکس دارای حاشیه‌هایی هستند که اکنون حدود یک سوم باریک‌تر هستند تا ظاهر کلی شیک‌تر داشته باشند.
  • این مدل‌های جدید دارای تراشه‌های سریع‌تر با موتور عصبی بهبود یافته هستند که اپل می‌گوید برای هوش مصنوعی بهینه شده است.
  • دکمه جدید کپچر که برای هر دو مدل عرضه می‌شود، بزرگ‌ترین نقطه فروش دستگاه‌های جدید فراتر از ویژگی‌های هوش مصنوعی خواهد بود. این دکمه مخصوص دوربین، مانند دکمه شاتر دوربین‌های DSLR عمل می‌کند، به طوری که می‌توانید به آرامی آن را فشار دهید تا روی یک سوژه فوکوس کنید و برای گرفتن عکس بیشتر فشار دهید. کشیدن انگشت روی دکمه، بین حالت‌های عکاسی و دوربین فیلمبرداری و همچنین بزرگنمایی و کوچک‌نمایی تغییر می‌کند.

ایرپادز

  • اپل در حال آماده شدن برای اعلام قابلیت ایرپادز برای کارکردن به عنوان جایگزین سمعک و همچنین دستگاهی برای انجام تست‌های شنوایی است. این شرکت در توسعه این عملکرد جدید با تاخیر مواجه شده است و ممکن است در آینده نزدیک در دسترس نباشد.
  • گورمن اضافه کرده که ظاهرا اپل یک باگ را در ایرپادز نسل چهارم آینده کشف کرده است که منجر به کاهش عمر باتری شده است. این مشکل مربوط به نرم افزار بوده و قبل از اینکه کارخانه‌ها این دستگاه‌های جدید را ارسال کنند، رفع شده است.

اپل واچ

  • رویداد هفته پیش روی اپل اولین باری است که این شرکت هر سه مدل اپل واچ را به طور همزمان به‌روز می‌کند.
  • اپل واچ اولترا ۳ تنها پیشرفت‌های جزیی را ارایه می‌کند که به جای تغییرات بیرونی، بر ارتقای داخلی تمرکز دارد.
  • اپل واچ سری ۱۰ هم اولین به‌روزرسانی طراحی را برای این دستگاه پس از سری ۷ ارایه می‌دهد که گزینه‌های اندازه نمایشگر بزرگتر و بدنه به طور قابل توجهی نازک‌تر را به ارمغان می‌آورد.
  • در حالی که انتظار نمی‌رود اپل واچ قابلیت‌های عمده هوش اپل را داشته باشد، هر فناوری هوش مصنوعی که در دستگاه‌های جدید عرضه می‌شود، احتمالا به طور خاص به سرویس مربی سلامت آینده مرتبط خواهد بود.
  • با وجود برنامه‌ریزی برای ارایه تشخیص فشار خون در ساعت‌های جدید اپل در سال جاری، گورمن اکنون معتقد است که این ویژگی به تعویق افتاده است.

گورمن افزوده که مدل‌های جدید مک و آیپد احتمال دارد در رویداد بعدی به جای رویداد سپتامبر، ظاهر می‌شوند. نسل بعدی آیفون SE و نسخه جدید ایرتگ نیز برای عرضه در سال آینده برنامه‌ریزی شده است.

برچسب‌ها: