خانهاخبار
رد مجیک گیمینگ تبلت پرو معرفی شد؛ نمایشگر ۱۴۴ هرتزی و تراشه قدرتمند

رد مجیک گیمینگ تبلت پرو معرفی شد؛ نمایشگر ۱۴۴ هرتزی و تراشه قدرتمند

تبلت مخصوص‌بازی نوبیا به نسخه بهبودیافته اسنپدراگون ۸ نسل سه مجهز شده و از نمایشگر ۱۰٫۹ اینچی با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی بهره می‌برد.

۱۶ شهریور ۱۴۰۳

روز گذشته، نوبیا از رد مجیک گیمینگ تبلت پرو (RedMagic Gaming Tablet Pro) رونمایی کرد که به مشخصات فنی قابل‌توجی مجهز شده است. این دستگاه به نخستین تبلت بازار بدل شده که با نسخه بهبودیافته تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه (Snapdragon 8 Gen 3 Leading Version) عرضه می‌شود.

برای پایداری عملکرد این سخت‌افزار قدرتمند، رد مجیک محصول جدید خود را با سیستم خنک‌کننده ICE 2.0 و فن فعال همراه کرده که می‌توانند حرارت حاصل از پردازش‌های سنگین را خارج نمایند. 

تبلت مخصوص بازی رد مجیک

پنل جلویی تبلت نوبیا میزبان نمایشگر ۱۰٫۹ اینچی است که از رزولوشن تصویر 2.8، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۸۴۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. در این رابطه، این دستگاه تجربه بصری باکیفیتی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

نسل جدید تبلت مخصوص‌بازی رد مجیک انرژی موردنیاز خود را از باتری ۱۰۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی دریافت خواهد کرد که از شارژ فوق‌سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. طبق ادعای این برند چینی، شارژ ۵۰ درصدی این محصول تنها به ۱۵ دقیقه زمان نیاز دارد و شارژ کامل آن نیز در عرض ۴۵ دقیقه انجام می‌شود. 

نسخه مشکی رنگ گیمینگ تبلت پرو رد مجیک

دستگاه گیمینگ نوبیا در سه مدل حافظه رم ۱۲، ۱۶ و ۲۴ گیگابایتی و سه نسخه حافظه داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی به فروش می‌رسد. این تبلت همچنین با اندروید ۱۴ مبتنی بر RedMagic OS 9.5 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

برای تصویربرداری، رد مجیک Gaming Tablet Pro از سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. از دیگر مشخصات فنی این محصول می‌توان ضخامت ۷٫۳ میلی‌متری، وزن ۵۳۰ گرمی، اسپیکر چهارگانه و درگاه USB Type-C را نام برد. 

طراحی شفاف رد مجیک گیمینگ تبلت پرو.

برای کانفیگ پایه رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی، گیمینگ تبلت پرو با قیمت ۳٬۹۹۹ یوآن (۵۶۳ دلار) عرضه می‌شود. کانفیگ رم ۲۴ گیگابایتی / حافظه ۱ ترابایتی آن نیز برچسب قیمتی ۵۵۹۹ یوآن (۷۸۹ دلار) را به همراه خواهد داشت.