خانهاخبار
مدل «ویژه»‌ گلکسی زد فولد ۶ را در نخستین رندر آن تماشا کنید

مدل «ویژه»‌ گلکسی زد فولد ۶ را در نخستین رندر آن تماشا کنید

به تازگی تصویری از گلکسی زد فولد Special Edition‌ فاش شده که طراحی پنل پشتی و نمایشگر کاور آن را نشان می‌دهد.

۱۶ شهریور ۱۴۰۳

Author: Milad Ehrampoush

تا به امروز، گزارش‌های زیادی پیرامون نسخه بزرگ‌تر و باریک‌تر گلکسی زد فولد ۶ (Galaxy Z Fold 6) منتشر شده که بخشی از مشخصات فنی این گوشی را فاش کرده‌اند. حالا اما رندری از این دستگاه موردانتظار در دسترس قرار گرفته که طراحی آن را نشان می‌دهد.

تاشدنی پرمیوم غول فناوری کره که احتمالاً با نام گلکسی زد فولد Special Edition عرضه می‌شود، از طراحی مشابه مدل زد فولد ۶ بهره می‌‌برد. با این وجود، این گوشی در مقایسه با مدل استاندارد، از ضخامت به مراتب کمتری برخوردار خواهد بود. 

رندر گلکسی زد فولد Special Edition

همانطور که در تصویر فاش‌شده مشاهده می‌کنیم، مدل «ویژه» سری فولد با فریم تخت و لبه‌های گرد همراه خواهد شد. از سوی دیگر، جزیره دوربین دستگاه برآمدگی چشمگیری دارد که البته با توجه به باریک‌بودن بدنه قابل‌توجیه است. همچنین طراحی ماژول دوربین زد فولد اسپشیال ادیشن تفاوت زیادی با نسخه استاندارد دارد. 

علی‌رغم آن‌که پنل پشتی پرچمدار تاشو سامسونگ ظاهری به مانند فلز برس‌خورده دارد، به نظر می‌رسد جنس آن از شیشه خواهد بود. مطابق انتظار، کلید پاور گوشی با سنسور اثرانگشت نیز ادغام خواهد شد و کلید‌های کنترل حجم صدا نیز در سمت راست بدنه قرار خواهند گرفت.

طبق شایعات قبلی، محصول موردانتظار این برند کره‌ای در دو حالت باز و بسته از ضخامت ۴٫۹ میلی‌متری و ۱۰٫۶ میلی‌متری بهره خواهد برد. همچنین گزارش شده که گلکسی زد فولد Special Edition به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی اصلی، نمایشگر کاور ۶٫۵ اینچی و صفحه‌نمایش داخلی ۸ اینچی مجهز خواهد شد. متاسفانه چندین منبع خبری ادعا کرده‌اند که این دستگاه تنها برای دو بازار کره جنوبی و چین عرضه می‌شود.

برچسب‌ها: