خانهاخبار
محصول واقعیت گسترده سامسونگ یک عینک واقعیت ترکیبی خواهد بود

محصول واقعیت گسترده سامسونگ یک عینک واقعیت ترکیبی خواهد بود

مدیرعامل کوالکام به تازگی اعلام کرده که سامسونگ در حال ساخت یک عینک هوشمند واقعیت ترکیبی است.

۱۶ شهریور ۱۴۰۳

Author: Milad Ehrampoush

سال گذشته، سامسونگ تایید کرد که با همکاری دو برند گوگل و کوالکام، در حال توسعه یک محصول جدید در حوزه فناوری واقعیت گسترده است. تا به امروز، غول فناوری کره جزئیات دقیق این محصول را اعلام نکرده، ولی به تازگی اطلاعات تازه‌ای از این دستگاه را در دسترس کاربران قرار گرفته که خبر از یک عینک هوشمند می‌دهند.

در یک مصاحبه با خبرگزاری CNBC، مدیرعامل کوالکام، کریستیانو آمون، اعلام کرد که محصول واقعیت گسترده این برند کره‌ای در واقع یک عینک هوشمند واقعیت ترکیبی است. گزارش‌های قبلی ادعا کرده بودند که دستگاه موردنظر یک هدست خواهد بود.

لوگوی شرکت سامسونگ

مقام ارشد کوالکام ادعا کرده که عینک هوشمند سامسونگ به گوشی کاربر متصل خواهد شد و یک محصول کاملاً جدید خواهد بود. به علاوه، تایید شده که بخش از قابلیت‌های هوش مصنوعی این دستگاه به‌وسیله سرویس‌های ابری و بخشی دیگر توسط گوشی پردازش می‌شوند. 

طبق شایعات قبلی، محصول موردانتظار غول فناوری کره برپایه اندروید خواهد بود و به تراشه اسنپدراگون XR2 پلاس نسل دو مجهز می‌شد. در رویداد گلکسی آنپکد اخیر، آقای تی ام رو (TM Roh)، مدیر بخش موبایل سامسونگ، اذعان داشت که پلتفرم واقعیت گسترده این شرکت تا پایان سال جاری میلادی عرضه می‌شود.

برچسب‌ها: