خانهاخبار
آنر واچ ۵ با نمایشگر بزرگ‌تر و عمر باتری ۱۵روزه رونمایی شد

آنر واچ ۵ با نمایشگر بزرگ‌تر و عمر باتری ۱۵روزه رونمایی شد

آنر به تازگی از پوشیدنی جدیدی پرده‌برداری کرده که از نمایشگر ۱٫۸۵ اینچی امولد بهره می‌برد و به باتری ۴۸۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز است.

۱۶ شهریور ۱۴۰۳

Auhtor: Milad Ehrampoush

روز گذشته، آنر از یک ساعت هوشمند جدید به نام واچ ۵ (Honor Watch 5) رونمایی کرد که به عنوان مدل نسل جدید واچ ۴ روانه بازار می‌شود. در مقایسه با نسل قبلی، این پوشیدنی با بهبودهای مهمی مانند نمایشگر بزرگ‌تر، عمر باتری بیشتر و دقت بالاتر در پایش سلامتی همراه شده است. 

مشخصات فنی آنر واچ ۵

طبق اعلام رسمی، مدل تازه سری واچ به نمایشگر ۱٫۸۵ اینچی امولد با طراحی مربعی‌شکل مجهز شده که از رزولوشن تصویر ۴۵۰ در ۳۹۰پیکسل و روشنایی حداکثری ۱۰۰۰ نیتی پشتیبانی می‌کند. همراه با فریم آلومینیومی، این پوشیدنی از حلقه چرخان نیز بهره می‌برد.

به لطف میکروفون و اسپیکر داخلی، کاربران قادر خواهند بود از طریق ساعت آنر به تماس‌های صوتی پاسخ دهند. 

نسخه مشکی رنگ آنر واچ ۵.jpg

شایان ذکر است که واچ ۵ از گواهی ضدآب و گردوغبار IP68 بهره می‌برد و تا عمق ۵۰متری آب (فشار ۵اتمسفری) آب مقاوم خواهد بود. این دستگاه از  سیستم GPS داخلی برخوردار شده و از فعالیت‌های ورزشی مختلفی پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند آنر به‌وسیله بلوتوث نسخه ۵٫۲ به گوشی‌ها و تبلت‌ها وصل می‌شود و برای ذخیره موسیقی، از حافظه داخلی ۴ گیگابایتی استفاده می‌کند. به علاوه، این پوشیدنی با MagicOS 8.0 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. 

نسخه سبز رنگ آنر واچ ۵.jpg

انرژی موردنیاز ساعت این برند چینی توسط باتری ۴۸۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود. آنر ادعا می‌کند که این محصول در استفاده روزمره و معمولی، تا ۱۵روز کاربران را همراهی خواهد کرد. 

در نهایت باید اشاره کرد که آنر Watch 5 در سه رنگ مشکی، طلایی و سبز به فروش خواهد رسید. در حال حاضر، هنوز جزئیات مربوط به قیمت و نحوه عرضه این دستگاه اعلام نشده، ولی انتظار می‌رود در روزهای پیش‌رو، جزئیات مذکور نیز در دسترس قرار بگیرند. 

برچسب‌ها: