خانهاخبار
آنر مجیک‌پد ۲ برای بازارهای جهانی عرضه شد

آنر مجیک‌پد ۲ برای بازارهای جهانی عرضه شد

تبلت پرمیوم آنر به مشخصات فنی برجسته‌ای مانند نمایشگر ۱۴۴ هرتزی، تراشه اسنپدراگون 8s نسل سه و شارژ ۶۶ واتی مجهز است.

۱۵ شهریور ۱۴۰۳

در رویداد IFA 2024، آنر از یک تبلت پرمیوم برای بازارهای جهانی رونمایی کرد که مجیک‌پد ۲ (MagicPad 2) نام دارد. این دستگاه قرار است به عنوان رقیب محصولاتی مانند گلکسی تب اس ۹ (Galaxy Tab S9) و وان پلاس پد ۲ (OnePlus Pad 2) عرضه شود. 

با ضخامت ۵٫۸ میلی‌متری و وزن ۵۵۵ گرمی، کاربر می‌تواند به راحتی مدل جدید مجیک‌پد را حمل کند. پنل جلویی این تبلت میزبان نمایشگر اولد ۱۲٫۳ اینچی است که از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی، رزولوشن تصویر 3K و روشنایی حداکثری ۱۶۰۰ نیتی پشتیبانی می‌کند.

طراحی آنر مجیک پد ۲

این نمایشگر همچنین از قابلیت AI Defocus Display و فناوری تنظیم نور ۴۳۲۰ هرتزی PWM بهره می‌برد که از وارد شدن آسیب به چشم جلوگیری می‌کنند.

تبلت آنر از تراشه اسنپدراگون 8s نسل سه استفاده می‌کند که از قدرت کافی برای اجرای بازی‌ها و برنامه‌های مختلف برخوردار است. انرژی موردنیاز این سخت‌افزار توسط باتری ۱۰۰۵۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند. 

نسل جدید MagicPad با اندروید ۱۴ مبتنی بر MagicOS 8.0 روانه بازار می‌شود که از قابلیت‌های هوش مصنوعی مختلفی مانند شناسایی فرمول‌ها، زیبا‌تر کردن دست‌خط و تبدیل صدا به متن بهره می‌برد. به علاوه، ویژگی Magic Portal به کاربران اجازه می‌دهد تا در دستگاه‌های مختلف، به برنامه‌های خود دسترسی پیدا کنند.

آنر مجیک پد ۲

برای تصویربرداری، محصول پرچمدار آنر به سنسور ۱۳ مگاپیکسلی اصلی و دوربین سلفی ۹ مگاپیکسلی مجهز شده است. از دیگر مشخصات فنی این دستگاه می‌توان اسپیکر هشت‌گانه، بلوتوث نسخه ۵٫۳، سه میکروفون و گواهی IMAX Enhanced را نام برد. شایان ذکر است که قلم هوشمند Magic Pencil 3 به طور جداگانه برای این تبلت عرضه می‌شود. 

در نهایت باید اشاره کرد که مجیک‌پد ۲ در دو رنگ سفید و مشکی برای بازارهای جهانی عرضه می‌شود. برای کانفیگ رم ۱۲ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی، این تبلت با قیمت ۵۹۹ یورو به فروش خواهد رسید. 

برچسب‌ها: