خانهاخبار
اپل شاید عرضه لوازم جانبی FineWoven خود را باز هم ادامه دهد

اپل شاید عرضه لوازم جانبی FineWoven خود را باز هم ادامه دهد

با وجود نارضایتی‌های فراوان و گزارش‌های متعدد از جنس نامرغوب لوازم جانبی موسوم به FineWoven اپل، این شرکت باز هم ممکن است عرضه آنها را با رنگ‌های جدید ادامه دهد.

۱۶ شهریور ۱۴۰۳

سپتامبر گذشته (شهریور ماه ۱۴۰۲)، اپل فروش لوازم جانبی چرم اصل را به نفع مواد سازگارتر با محیط زیست با نام FineWoven متوقف کرد، اما با استقبال مشتریان روبرو نشد. اکنون پس از حدود یک سال کاهش موجودی این محصول در آستانه رویداد آیفون ۱۶ اپل در ۹ سپتامبر (۱۹ شهریور) شد، بسیاری از مردم را متعجب کرده که آیا اپل قرار است FineWoven را در کمتر از یک سال برای همیشه متوقف کند؟!

لوازم جانبی FineWoven اپل

این شرکت FineWoven را به عنوان یک جنس لوکس و بادوام توصیف می‌کند و قاب‌های آیفون از این سری را با قیمت ۵۹ دلار، کیف پول مگ سیف آن را با قیمت ۵۹ دلار، هولدرهای ایرتگ از این جنس را با قیمت ۳۵ دلار، و بند‌های اپل واچ FineWoven را با قیمت ۹۹ دلار به فروش می‌رساند. با این حال بسیاری از مشتریان محصولات این جنس را در مقایسه با قاب‌های چرمی اپل که جایگزین کرده‌اند، پایین‌تر می‌دانند و ادعا می‌کنند پارچه‌ای مستعد خراش، لکه و تغییر رنگ است.

در ماه آوریل (فروردین ماه) افشاگر و کلکسیونر نمونه اولیه اپل، کوسوتامی ادعا کرد که اپل تصمیم گرفته است تولید لوازم جانبی FineWoven را به دلیل نگرانی‌های دوام متوقف کند، اگرچه این افشاگر عرضه یک دور دیگر از محصولات این سری را با رنگ‌های جدید غیرمحتمل ندانست. با این حال لوازم جانبی FineWoven در گزینه‌های رنگی جدید در تجدید رنگ بهار اپل غایب بودند.

شایان ذکر است به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، موجودی قاب‌های آیفون و بندهای اپل واچ در این مواد اکنون به پایین‌ترین حد خود رسیده است. این به طور کلی به این معنی است که اپل یا در حال آماده شدن برای متوقف کردن این جنس از لوازم جانبی است یا قصد دارد خط تولید را با رنگ‌های مختلف و پشتیبانی از مدل‌های جدید آیفون و اپل واچ به‌روز کند. به هر حال اگر اپل لوازم جانبی FineWoven را متوقف کند، احتمالا نه تنها باعث ناراحتی کاربران نخواهد شد، بلکه با این وضعیتی که به وجود آورده و نارضایتی‌های موجود، آنها را خوشحال خواهد کرد!

برچسب‌ها: