خانهاخبار
تبلت گلکسی تب S10+ یک قدم دیگر به رونمایی نزدیک شد

تبلت گلکسی تب S10+ یک قدم دیگر به رونمایی نزدیک شد

سامسونگ به‌زودی از نسل جدید تبلت‌های خود رونمایی خواهد کرد. سری گلکسی تب اس 10 قبلا موفق به اخذ چندین گواهینامه مختلف شده بود و حالا گلکسی تب S10+ در دو پلتفرم دیگر نیز ظاهر شده است. بنابراین سری گلکسی تب S10 با دریافت این گواهینامه‌ها، یک قدم دیگر به رونمایی نزدیک شدند.

۱۵ شهریور ۱۴۰۳

غول فناوری کره جنوبی، تکنولوژی‌های متعددی را برای سری گلکسی تب اس 10 در نظر گرفته که در این لحاظ آن‌ها را می‌توان یکی از محصولات ممتاز آینده به‌شمار آورد. حالا هم گلکسی تب اس 10 پلاس با دریافت گواهینامه‌های TDRA امارات و UL Demco یک قدم دیگر به رونمایی نزدیک شد. 

تبلت گلکسی تب اس 10 پلاس در آستانه رونمایی

گلکسی تب اس 10 پلاس که مستقیما برای جانشینی سری گلکسی تب اس 9 عرضه خواهد شد، در سه نسخه پشتیبانی از وای‌فای، پشتیبانی از 5G و یک مدل دیگر که احتمالا تنها برای بازار کره‌جنوبی خواهد بود، ارائه می‌شود.

Samsung Galaxy Tab S10+

گلکسی تب 10 اس پلاس به‌تازگی گواهی Ul DEMKO را نیز دریافت کرده که می‌توانیم به پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی آن پی ببریم. 

البته خبر جنجالی درخصوص سری تب اس 10 به عملکرد سامسونگ مربوط می‌شود که با حذف کامل نسخه‌های پایه سری گلکس تب اس 10، قصد دارد تغییرات بزرگی را تبلت‌های پرچمدار جدید ایجاد کند. 

براساس آن‌چه تاکنون منتشر شده، سامسونگ قصد استفاده از پردازنده‌های مدیاتک را در تبلت‌های جدید دارد. انتظار می‌رود سری گلکسی تب اس 10 به پردازنده دایمنسیتی 9300 پلاس مجهز شوند. اگرچه هنوز به‌طور کامل مشخص نشده اما ممکن است گلکسی تب اس 10 اولترا برای داشتن قابلیت‌های پریمیوم‌تر، تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 3 را داشته باشد. 

برچسب‌ها: