خانهاخبار
قاب‌های سیلیکونی آیفون ۱۶ نکته مهمی را در مورد دکمه کپچر نشان می‌دهند

قاب‌های سیلیکونی آیفون ۱۶ نکته مهمی را در مورد دکمه کپچر نشان می‌دهند

افشاگری چینی امروز ادعا کرده که قاب‌های سیلیکونی اپل برای آیفون ۱۶، اصلا برش برای دکمه کپچر ندارند که می‌توان از آن برداشت‌هایی مختلفی داشت.

۱۶ شهریور ۱۴۰۳

اپل در سال جاری دکمه جدیدی مبتنی بر دوربین را بر روی حداقل برخی از مدل‌های آیفون ۱۶ معرفی خواهد کرد و شایعه‌ای جدید ادعا می‌کند که قاب‌های سیلیکونی خود اپل طراحی خاصی دارند تا مانع استفاده از عملکردهای متعدد این دکمه خازنی نشود.

آیفون ۱۶

چندین شایعه حاکی از آن است که مدل‌های آیفون ۱۶ دارای یک دکمه کاملا جدید هستند که برای آسان‌تر گرفتن عکس‌ها در زمان نگه داشتن گوشی در حالت افقی طراحی شده است. اپل قصد دارد این دکمه را در سمت راست آیفون، در فضایی که آنتن mmWave در آیفون‌هایی که در آمریکا فروخته می‌شود، قرار دهد.

این دکمه به ‌عنوان یک دکمه خازنی که برای کنترل‌های عکاسی تنظیم شده است، گفته می‌شود که از ژست‌های حرکتی متعدد و توانایی پاسخ به فشار پشتیبانی می‌کند. در پست جدیدی در شبکه اجتماعی اکس، افشاکننده چینی «DuanRui» تصویری از قاب‌های سیلیکونی غیررسمی شخص ثالث با دهانه‌ای در محل مورد انتظار دکمه کپچر را به اشتراک گذاشته است.

GWnjSs6XcAA3Sza.jpeg

این افشاگر در توضیحی که در مورد این تصویر ترجمه شده است، خاطر نشان کرده که قاب محافظ رسمی سری آیفون ۱۶ اپل دارای این دهانه نخواهد بود و به یک طراحی یکپارچه تبدیل خواهد شد که تاثیری بر استفاده عادی از این دکمه خازنی نخواهد داشت.

در حالی که دکمه کپچر در رندرهای CAD و مدل‌های ساختگی هر چهار دستگاه آیفون به تصویر کشیده شده است، مارک گورمن از بلومبرگ هفته گذشته اظهار کرد که این احتمال وجود دارد که فقط در مدل‌های پرو در دسترس باشد.

همراه با دکمه کپچر، مدل‌های آیفون ۱۶ دارای نمایشگرهای کمی بزرگ‌تر در دستگاه‌های پرو، تراشه جدید A18 که از هوش اپل پشتیبانی می‌کند و ۸ گیگابایت رم برای همه مدل‌ها، که برای تقویت مدل‌های هوش مصنوعی اپل ضروری است، خواهند بود.

اپل قصد دارد رویداد Glowtime خود را در ۹ سپتامبر (۱۹ شهریور) برگزار کند؛ رویدادی که پیش‌بینی می‌شود به جز سری آیفون ۱۶، از ایرپادز و اپل واچ‌های جدید رونمایی شود.

برچسب‌ها: