خانهاخبار
هواوی به زودی از یک ساعت هوشمند جدید رونمایی خواهد کرد

هواوی به زودی از یک ساعت هوشمند جدید رونمایی خواهد کرد

هواوی به تازگی تایید کرد که در تاریخ ۱۹ سپتامبر سال جاری میلادی (۲۹ شهریور)، رویدادی را برگزار خواهد کرد که در آن ساعت‌های هوشمند جدیدی معرفی می‌شوند. 

۱۵ شهریور ۱۴۰۳

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، هواوی در تاریخ ۱۹ سپتامبر سال جاری میلادی (۲۹ شهریور) یک رویداد بزرگ را در شهر بارسلون اسپانیا برگزار می‌کند. در تیزری که این برند چینی به اشتراک گذاشته است، دو ساعت هوشمند را مشاهده می‌کنیم که احتمالاً متعلق به سری واچ جی‌تی ۵ (Huawei Watch GT 5) خواهند بود.

تیزر رویداد موردانتظار هواوی

انتظار می‌رود نسل جدید واچ جی‌تی با سیستم پایش سلامتی TrueSense همراه شود که چندی پیش معرفی شد. این فناوری پیشرفته قادر است اطلاعات بسیار دقیقی را از وضعیت سلامتی کاربر جمع‌آوری کند.

شایان ذکر است که در رویداد پیش‌رو غول فناوری چینی، نسل جدید ساعت واچ D نیز احتمالاً رونمایی خواهد شد که با نام هواوی واچ D2 عرضه می‌شود. این پوشیدنی ظاهراً با سیستم TrueSense روانه بازار خواهد شد و از قابلیت‌های سلامتی مهمی اندازه‌گیری فشار خون و تست نوار قلب (الکتروکاردیوگرام) بهره خواهد برد. 

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز مشخصات فنی ساعت‌های موردانتظار این برند تایید نشده‌اند، ولی انتظار داریم طی دو هفته آينده اطلاعات بیشتری از این دستگاه‌ها در دسترس کاربران قرار بگیرد. 

برچسب‌ها: