خانهاخبار
این دو گوشی وان پلاس به باتری حجیم و تراشه‌های قوی مجهز می‌شوند

این دو گوشی وان پلاس به باتری حجیم و تراشه‌های قوی مجهز می‌شوند

نسل جدید سری ایس وان پلاس احتمالاً در ماه نوامبر سال جاری میلادی (آبان تا آذر ۱۴۰۳) معرفی خواهد شد. 

۱۵ شهریور ۱۴۰۳

هفته گذشته، افشاگری به نام Smart Pikachu ادعا کرد که سری وان پلاس ایس ۵ (OnePlus Ace 5) در ماه نوامبر سال جاری میلادی (آبان تا آذر ۱۴۰۳) معرفی خواهد شد. گزارش شده دو مدل استاندارد و پرو نسل جدید ایس به عنوان رقبای گوشی‌های ردمی K80 و K80 پرو روانه بازار می‌شوند.

حالا به تازگی افشاگری برجسته به نام Digital Chat Station مشخصات فنی کلیدی محصولات موردانتظار وان پلاس را به اشتراک گذاشته است. 

مشخصات فنی سری وان پلاس ایس ۵

طبق این گزارش، وان پلاس ایس ۵ و ۵ پرو به ترتیب از تراشه‌های اسنپدراگون ۸ نسل سه و اسنپدراگون ۸ نسل چهار بهره خواهند برد. برای مقایسه، نسخه‌های معمولی و پرو ردمی K80 نیز به تراشه‌های مشابهی مجهز خواهند شد. 

ظرفیت باتری گوشی‌های جدید این برند چینی احتمالاً در حدود ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعت (یا بیشتر) خواهد بود. از سوی دیگر، این دستگاه‌ها با نمایشگر X2 8T‌ شرکت BOE برخوردار می‌شوند که از رزولوشن تصویر 1.5K و فناوری LTPO پشتیبانی می‌کند.

برای بهبود هرچه بهتر استحکام، مدل‌های جدید سری ایس ۵ به فریم میانی فلزی مجهز می‌شوند. از نظر طراحی، نمایشگر این دو دستگاه از حاشیه‌های فوق‌نازک بهره می‌برد و با لبه‌های تخت همراه می‌شود. 

وان پلاس ایس ۳ پرو

برای تصویربرداری، پرچمدارهای موردانتظار وان‌پلاس از سیستم دوربین سه‌گانه استفاده خواهند کرد که شامل یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی نیز می‌شود. متاسفانه شایعه شده این دو گوشی فاقد سنسور پریسکوپی خواهند بود. 

در نهایت باید اشاره کرد که مدل ایس ۵ احتمالاً با نام وان پلاس 13R در اختیار بازارهای جهانی قرار خواهد گرفت. به نظر می‌رسد نسخه پرو این گوشی تنها به بازار چین محدود خواهد شد. 

برچسب‌ها: