خانهاخبار
گوشی تاشو جدید اوپو با تراشه پرچمدار کوالکام عرضه خواهد شد

گوشی تاشو جدید اوپو با تراشه پرچمدار کوالکام عرضه خواهد شد

افشاگری شناخته‌شده به تازگی ادعا کرده که فایند N5 به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی مجهز می‌شود.

۱۴ شهریور ۱۴۰۳

سال گذشته، اوپو از گوشی تاشو فایند N3 رونمایی کرد از مشخصات فنی قابل‌توجهی مانند اسنپدراگون ۸ نسل دو، دوربین تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی و شارژ ۶۷ واتی بهره می‌برد. با این وجود، نسخه نسل جدید این دستگاه امسال معرفی نشد.

حالا اما افشاگری شناخته‌شده به نام Digital Chat Station ادعا کرده که مدل جدید سری فایند در سه‌ماهه نخست سال آینده میلادی معرفی خواهد شد. به علاوه، این افشاگر گزارشی را به اشتراک گذاشته که خبر از چندین بهبود مهم برای این تاشدنی می‌دهد. 

مشخصات فنی اوپو فایند N5

طبق اطلاعات فاش‌شده، تاشدنی موردانتظار غول فناوری چینی به تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل چهار (SM8750) مجهز خواهد بود.

برای مقایسه، تمامی دستگاه‌های تاشو حال حاضر مانند گلکسی زد فولد ۶، آنر مجیک V3 و ویوو X فولد ۳ پرو از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه برخوردار هستند. در این رابطه، محصول جدید اوپو به نخستین گوشی تاشو بازار بدل خواهد شد که با مدل ۸ نسل چهار عرضه می‌شود.

در ادامه گزارش خود، افشاگر DCS تایید کرده که نمایشگر کاور و داخلی نسل جدید فایند N از رزولوشن تصویر 2K پشتیبانی می‌کنند. در پنل پشتی این دستگاه همچنین دوربین سه‌گانه قرار خواهد گرفت که شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و لنز پریسکوپی می‌شود. به مانند نسل قبلی، این گوشی با ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل همراه خواهد شد. 

اوپو فایند N3

شایان ذکر است که اوپو فایند N5 از طراحی سبک و باریک برخوردار خواهد شد. در این راستا، شایعه شده ضخامت این تاشدنی در حدود ۹ میلی‌متر خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی این تاشو می‌توان اسلایدر هشدار سه‌مرحله‌ای، بدنه مستحکم و مقاومت در برابر آب را نام برد. 

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز حجم باتری گوشی تاشو این برند چینی مشخص نشده است، ولی انتظار می‌رود که این پرچمدار با باتری حجیم‌تری همراه شود.

برچسب‌ها: