خانهاخبار
تصاویر تبلت گیمنیگ رد مجیک طراحی آن را تایید می‌کنند

تصاویر تبلت گیمنیگ رد مجیک طراحی آن را تایید می‌کنند

رد مجیک گیمینگ پد به نخستین تبلت بازار بدل خواهد شد که از طراحی شفاف بهره می‌برد. 

۱۴ شهریور ۱۴۰۳

روز آینده، رد مجیک (برند زیرمجموعه نوبیا) از دو تبلت مخصوص‌بازی جدید رونمایی خواهد کرد که احتمالاً از نمایشگر‌های ۱۰٫۹ اینچی و ۱۲٫۴ اینچی برخوردار می‌شوند. حالا در فاصله یک روز مانده به معرفی این محصولات، نوبیا تصاویر رسمی تبلت رد مجیک گیمینگ پد (Red Magic Gaming Pad) را به اشتراک گذاشته که طراحی آن را تایید می‌کنند.

طراحی رد مجیک گیمینگ پد

شایان ذکر است که دو مدل تبلت گیمینگ نوبیا احتمالاً از طراحی مشابه بهره خواهند برد و تنها برخی از مشخصات فنی آن‌ها مانند نمایشگر، ظرفیت باتری و تراشه به‌کاررفته متفاوت خواهند بود. 

گیمینگ پد با طراحی شفاف همراه خواهد شد

همانطور که در تصاویر رسمی مشخص است، تبلت رد مجیک در دو رنگ نقره‌ای (Deuterium Transparent Silver Wing) و مشکی (Deuterium Transparent Dark Night) عرضه خواهد شد. 

نسخه مشکی رد مجیک گیمینگ پد
نسخه نقره‌ای رد مجیک گیمینگ پد

در پنل پشتی این دستگاه ماژول دوربین قرار خواهد گرفت که در خود سنسور ۵۰ مگاپیکسلی و فلاش LED را جای می‌دهد. همچنین نوبیا در جزیره دوربین تبلت خود از نورپردازی RGB نیز بهره برده که ظاهر جذابی به آن بخشیده است. 

طراحی ماژول دوربین رد مجیک گیمینگ پد

مهم‌ترین ویژگی ظاهری گیمینگ پد یک نوار شفاف است که در آن عباراتی مانند «Snapdragon 8 Gen 3 Leading Version» و «Red Magic» حک شده و همچنین می‌توان برد الکترونیکی دستگاه را از زیر این نوار مشاهده کرد. در قسمت پایین بدنه نیز اسپیکرها، یک میکروفون و یک درگاه USB-C دیده می‌شوند.

طراحی شفاف رد مجیک گیمینگ پد

مشخصات فنی تبلت نوبیا

طبق شایعات قبلی، مدل  ۱۰٫۹ اینچی محصول موردانتظار رد مجیک از پنل LCD بهره خواهد برد که از رزولوشن تصویر 2.8K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی پشتیبانی می‌کند. همراه با نسخه بهبودیافته تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه، این تبلت به حافظه رم LPDDR5x و حافظه داخلی UFS 4.0 مجهز می‌شود.

انرژی موردنیاز رد این تبلت مخصوص‌بازی توسط باتری ۱۰۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود که از شارژ فوق‌سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های مهم این دستگاه می‌توان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی، بدنه فلزی و سیستم خنک‌کننده پیشرفته را نام برد.