خانهاخبار
سامسونگ احتمالاً به زودی از گلکسی M05 رونمایی می‌کند

سامسونگ احتمالاً به زودی از گلکسی M05 رونمایی می‌کند

با قرارگیری صفحه پشتیبانی گلکسی M05 در وبسایت سامسونگ، انتظار داریم این گوشی به زودی روانه بازار شود. 

۱۴ شهریور ۱۴۰۳

سامسونگ در حال توسعه یک گوشی جدید به نام گلکسی M05 است که نخستین گزارش‌ مربوط به آن در ماه ژوئیه سال جاری میلادی در دسترس قرار گرفت. حالا اما پس از گذشت دو ماه، صفحه پشتیبانی این گوشی به تازگی در وبسایت شعبه هند سامسونگ لیست شده است. 

صفحه پشتیبانی گلکسی M05

صفحه پشتیبانی مدل M05 تنها تایید می‌کند که این دستگاه با شناسه مدل SM-M055F/DS روانه بازار می‌شود. با این وجود، به نظر می‌رسد. گوشی اقتصادی این برند کره‌ای به زودی و طی هفته‌های پیش‌رو معرفی خواهد شد. 

شایان ذکر است که گلکسی M05 به عنوان نسخه نسل جدید M04 عرضه می‌شود. به مانند نسخه قبلی خود، این گوشی جدید نیز محصولی ارزان‌قیمت خواهد بود که با مشخصات فنی پایین‌رده همراه می‌شود.

گلکسی M04 سامسونگ

مشخصات فنی گلکسی M04

گوشی پایین‌رده سامسونگ که در سال ۲۰۲۲ میلادی معرفی شد از نمایشگر ۶٫۵ اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن تصویر اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی بهره می‌برد. قلب تپنده این گوشی تراشه مدیاتک هلیو P35 است که انرژی موردنیاز آن توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی (شارژ ۱۵ واتی) تامین می‌شود.

برای تصویربرداری، این دستگاه از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. به علاوه، مدل M04 در یک نسخه حافظه رم ۴ گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی روانه بازار شده است. 

برچسب‌ها: