خانهاخبار
سیستم دوربین شیائومی ۱۵ اولترا بهبودهای مهمی خواهد داشت

سیستم دوربین شیائومی ۱۵ اولترا بهبودهای مهمی خواهد داشت

پرچمدار پرمیوم شیائومی احتمالاً به نسخه بهبودیافته سنسور LYT-900 سونی و لنز تله‌فوتو پریسکوپی ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

۱۴ شهریور ۱۴۰۳

شیائومی در اوایل سال جاری میلادی از شیائومی ۱۴ اولترا (Xiaomi 14 Ultra) رونمایی کرد که یکی از بهترین گوشی‌های مبتنی بر دوربین بازار محسوب می‌شود. حالا اما به نظر می‌رسد نسل جدید این دستگاه از بهبود‌های قابل‌توجهی بهره خواهد برد که آن را به محصول ارزشمندتری بدل می‌کنند.

وبسایت SmartPrix با انتشار گزارشی تایید کرده که پرچمدار موردانتظار این برند با پیشرفت‌های مهمی در زمینه دوربین و قابلیت‌های تصویربرداری همراه خواهد شد. 

شیائومی ۱۴ اولترا

طبق اطلاعات فاش‌شده، شیائومی ۱۵ اولترا (Xiaomi 15 Ultra) به نسخه بهبودیافته سنسور LYT-900 سونی مجهز می‌شود که در شرایط نوری ضعیف عملکرد بسیار خوبی خواهد داشت. این سنسور به عنوان دوربین اصلی این گوشی پرمیوم کار خواهد رفت.

در ادامه گزارش خود، این وبسایت ادعا کرده نسل جدید سری اولترا از حالت فیلمبرداری Cinematic با رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند که در مقایسه با رزولوشن فول اچ‌دی نسل قبلی، کیفیت به مراتب بهتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 

به لطف تراشه تصویربرداری جدید شیائومی و قابلیت‌های پردازش تصاویر اسنپدراگون ۸ نسل چهار، مدل ۱۵ اولترا ویدئوهای صحنه آهسته (Slow-Motions) باکیفیت‌تری را ثبت خواهد کرد. 

شایان ذکر است گوشی پرمیوم غول فناوری چینی به سنسور تله‌فوتو پریسکوپی ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد که با استفاده از فناوری زوم درون سنسور، بزرگنمایی ۱۰ برابری را ارائه خواهد داد. البته این دستگاه از زوم ۳ و ۵ برابری نیز پشتیبانی خواهد کرد. برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی، این پرچمدار از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

ماژول دوربین شیائومی ۱۴ اولترا

جدا از بهبودهای سیستم دوربین، شیائومی ۱۵ اولترا از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار و نمایشگر خمیده با رزولوشن تصویر 2K برخوردار می‌شود. همچنین گزارش شده این گوشی با باتری حجیم‌تر عرضه می‌شود و در دو مدل با پنل چرمی و سرامیکی به فروش خواهد رسید. 

در نهایت باید اشاره کرد که پرچمدار موردانتظار این برند چینی احتمالاً در اواخر سال جاری یا اوایل سال آینده میلادی معرفی خواهد شد. 

برچسب‌ها: