خانهاخبار
گوشی هواوی میت XT در تصویر واقعی جدیدی دیده شد

گوشی هواوی میت XT در تصویر واقعی جدیدی دیده شد

به تازگی تصویری منتسب به نخستین گوشی تاشو سه‌تکه بازار منتشر شده که این دستگاه را از نمای جانبی نشان می‌دهد.

۱۴ شهریور ۱۴۰۳

هواوی اخیراً تایید کرد که در تاریخ ۱۰ سپتامبر سال جاری میلادی (۲۰ شهریور ۱۴۰۳)، از نخستین گوشی تاشو سه‌تکه بازار رونمایی خواهد کرد که میت XT نام دارد. حالا به تازگی تصویری از این گوشی در دسترس قرار گرفته که آن را از نمای جانبی نشان می‌دهد.

شایان ذکر است که منبع منتشرکننده این تصویر موفق نشده اصالت آن را تایید کند. در نتیجه، احتمال دارد که عکس موجود در این گزارش جعلی باشد. 

گوشی تاشو سه تکه هواوی میت XT

با توجه به این که در تصویر فاش‌شده تاشدنی خاص هواوی را از نمای جانبی مشاهده می‌کنیم، نمی‌توان پیرامون جزئیات طراحی آن اظهار نظر کرد. با این وجود، به نظر می‌رسد این دستگاه از ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل بهره خواهد برد. 

مدل جدید سری میت یک گوشی تاشو سه‌تکه محسوب می‌شود که به دو لولا و سه نمایشگر مجهز خواهد بود. شایعه شده این گوشی قادر است به ‌بیرون و به داخل تا شود. به علاوه، در حالت باز‌شده، اندازه نمایشگر این محصول به ۱۰ اینچ خواهد رسید.

هواوی میت XT حاضر در عکس منتشرشده ظاهراً یک نمونه اولیه مهندسی است که از حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایی بهره می‌برد. البته انتظار می‌رود که این دستگاه در کانفیگ‌های بیشتری روانه بازار شود. 

گزارش شده تاشدنی جدید هواوی در یک پلتفرم فروش محصولات دست دوم و با قیمت ۱۶٬۸۸۸ یوآن (۲۳۷۱ دلار) لیست شده است. نباید فراموش کنیم که این گوشی یک محصول خاص محسوب می‌شود که به احتمال بسیار زیاد با قیمت بالایی عرضه خواهد شد. 

برچسب‌ها: