خانهاخبار
تصویر جدید گلکسی تب اس ۱۰ اولترا طراحی آن را نشان می‌دهد

تصویر جدید گلکسی تب اس ۱۰ اولترا طراحی آن را نشان می‌دهد

تبلت‌های پرمیوم سامسونگ احتمالاً در ماه اکتبر سال جاری میلادی (مهر تا آبان ۱۴۰۳) معرفی می‌شوند.

۱۴ شهریور ۱۴۰۳

در ابتدا، تصور می‌شد که تبلت‌های جدید سامسونگ همراه با گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ در رویداد آنپکد ماه ژوئیه معرفی خواهند شد. با این وجود، شایعات اخیر ادعا کرده‌اند که نسل جدید گلکسی تب اس در ماه اکتبر سال جاری میلادی (مهر تا آبان ۱۴۰۳) از راه می‌رسد.

حالا افشاگری شناخته‌شده به نام ایوان بلس تصویری از گلکسی تب اس ۱۰ اولترا (Galaxy Tab S10 Ultra) را به اشتراک گذاشته که طراحی آن را نشان می‌دهد. باید اشاره کرد که تصویر فاش‌شده ظاهراً رندر رسمی تبلت پرمیوم این برند کره‌ای است. 

رندر رسمی گلکسی تب اس ۱۰ اولترا

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنیم، این دستگاه از ناچ نمایشگر بهره خواهد برد که در خود دوربین سلفی را جای می‌دهد. از سوی دیگر، در پنل پشتی Tab S10 Ultra سیستم دوربین دوگانه قرار خواهد گرفت که سنسورهای آن به صورت افقی در کنار هم جای می‌گیرند. 

با توجه به این که محل اتصال مغناطیسی صفحه کلید و دیگر لوازم جانبی تغییر پیدا نخواهد کرد، انتظار می‌رود که گلکسی تب جدید با ابعاد مشابه نسل قبلی یعنی گلکسی تب اس ۹ اولترا خود همراه شود. 

طبق گزارش‌های غیر رسمی، سری گلکسی تب اس ۱۰ تنها شامل دو مدل پلاس و اولترا خواهد بود و امسال نسخه استاندارد آن روانه بازار نمی‌شود. به علاوه، شایعه شده دو تبلت جدید سامسونگ با تراشه دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس عرضه خواهند شد.  

در نهایت باید اشاره کرد که احتمال دارد گلکسی تب اس ۱۰ پلاس و اس ۱۰ اولترا همراه با گلکسی S24 FE معرفی شود، چرا که گزارش شده مدل جدید سری اف ای نیز در ماه اکتبر رونمایی خواهد شد.

برچسب‌ها: