خانهاخبار
پیکسل 9a با یکی از ویژگی‌های منفی مدل‌های قبلی عرضه خواهد شد

پیکسل 9a با یکی از ویژگی‌های منفی مدل‌های قبلی عرضه خواهد شد

ظاهراً گوگل میان‌رده خود را به مودم اگزینوس ۵۳۰۰ مجهز می‌کند که از مشکلات زیادی در نسل‌های قبلی پیکسل رنج می‌برد.

۱۴ شهریور ۱۴۰۳

گوشی‌های سری A گوگل محصولاتی به شمار می‌روند که ضمن بهره‌مندی از برخی ویژگی‌های پرچمدار، با قیمتی منطقی روانه بازار می‌شوند. آخرین مدل از سری میان‌رده این برند که پیکسل 8a نام دارد، در سال جاری میلادی برای بازارهای جهانی عرضه شد. 

جدیدترین مدل سری A یکی از بهترین نسخه‌های آن محسوب می‌شود، با بهبودهای مهمی در مقایسه با نسل قبلی همراه شده است. برای مثال، این گوشی از نمایشگر بهتر و سیستم دوربین پیشرفته‌تر بهره می‌برد که می‌توان آن‌ها را با پیکسل ۸ مقایسه کرد. 

پیکسل 8a

حالا اما به تازگی یک منبع خبری نزدیک به گوگل ادعا کرده نسل جدید سری میان‌رده غول فناوری آمریکایی یکی از ویژگی‌های منفی مدل‌های قبلی را به همراه خواهد داشت که شاید در عملکرد آن تاثیر بدی داشته باشد. 

براساس این گزارش، پیکسل 9a به مانند سری پیکسل ۸ از مودم اگزینوس ۵۳۰۰ برخوردار خواهد شد. سال گذشته، بخشی از کاربران اعلام کردند که دو پرچمدار سال ۲۰۲۳ گوگل از مشکل ناپایداری شبکه دیتا و افت کیفیت سیگنال رنج می‌برند. از دیگر مشکلات گزارش‌شده این دو دستگاه می‌توان به مصرف بالای انرژی اشاره کرد.

در آن زمان، بسیاری از کاربران انگشت اتهام را به سوی مودم اگزینوس ۵۳۰۰ گرفتند، چرا که اختلالات اتصال ضعیف و تخلیه زودهنگام باتری در حین استفاده از اینترنت دیتا پدیدار می‌شدند.

با تجهیز کردن سری پیکسل ۹ به مودم اگزینوس ۵۴۰۰، گوگل اکثر مشکلات مدل‌های قبلی پیکسل را برطرف کرد. گوشی‌های پرمیوم این شرکت حالا از قابلیت اتصال ماهواره‌ای نیز پشتیبانی می‌کنند که یکی از قابلیت‌های برجسته آن‌ها به شمار می‌رود. 

تصویر واقعی پیکسل 9a

تصویر واقعی منتسب به پیکسل 9a

علی‌رغم بهره‌مندی از مودم قدیمی‌، شایعات ادعا کرده‌اند که این محصول موردانتظار با تراشه تنسور G4 همراه خواهد شد. همچنین تصاویر فاش‌شده نشان داده‌اند که مدل جدید سری پیکسل A از نمایشگر بزرگ‌تر با حاشیه‌های باریک‌تر بهره خواهد برد. 

دیگر تغییر بزرگ این دستگاه به پنل پشتی آن مربوط می‌شود، چرا که به نظر می‌رسد پیکسل 9a با طراحی تازه‌ای برای ماژول دوربین همراه خواهد شد. 

برچسب‌ها: