خانهاخبار
مشخصات فنی پرچمدار پرمیوم ویوو فاش شد

مشخصات فنی پرچمدار پرمیوم ویوو فاش شد

افشاگری شناخته‌شده ادعا کرده که ویوو X200 پرو با باتری حجیم، سنسور پریسکوپی ۲۰۰ مگاپیکسلی و نمایشگر LTPO همراه خواهد شد.

۱۳ شهریور ۱۴۰۳

انتظار داریم ویوو در ماه اکتبر سال جاری میلادی (مهر تا آبان ۱۴۰۳)، از سری پرچمدار X200‌ رونمایی کند. گزارش‌‌ها ادعا کرده‌اند که خانواده محصولات پرچمدار این برند شامل سه مدل استاندارد، پرو و پلاس خواهد بود. 

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگری شناخته‌شده به نام Digital Chat Station مشخصات فنی یک گوشی هوشمند را به اشتراک گذاشته که ظاهراً ویوو X200 پرو است. 

مشخصات فنی ویوو X200 پرو

براساس گزارش این افشاگر، پرچمدار پرمیوم غول فناوری چینی از نمایشگر 8T LTPO با رزولوشن تصویر 1.5K و حاشیه‌های فوق‌نازک بهره خواهد برد. به علاوه، در زیر این پنل سنسور اثرانگشت اولتراسونیک قرار خواهد گرفت. 

از نظر طراحی، صفحه‌نمایش این دستگاه از هر چهار طرف خمیده خواهد بود که ظاهر جذابی را به پنل جلویی می‌بخشد. شایعه شده گوشی ویوو به نمایشگر ۶٫۷ اینچی اولد مجهز خواهد شد.

گوشی ویوو X100 پرو

برای تصویربرداری، مدل پرو سری X200 از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (سنسور ۲۲ نانومتری سونی)، لنز فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو پریسکوپی ۲۰۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. به نظر می‌رسد لنز پریسکوپی این گوشی از قابلیت عکاسی تله‌فوتو ماکرو نیز بهره خواهد برد. 

قلب تپنده X200 پرو تراشه دیمنسیتی ۹۴۰۰ خواهد بود که انرژی موردنیاز خود را از باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دریافت می‌کند. از دیگر مشخصات فنی احتمالی این دستگاه می‌توان به گواهی ضدآب و گردوغبار IP68 یا IP69 اشاره کرد. 

برچسب‌ها: