خانهاخبار
سرعت شارژ گلکسی S24 FE تایید شد

سرعت شارژ گلکسی S24 FE تایید شد

میان‌رده موردانتظار سامسونگ به مانند نسل قبلی خود با شارژ ۲۵ واتی همراه خواهد شد.

۱۳ شهریور ۱۴۰۳

سامسونگ احتمالاً در اواخر ماه سپتامبر یا اوایل اکتبر سال جاری میلادی از گوشی Galaxy S24 FE رونمایی خواهد کرد. این گوشی اخیراً در گواهی FCC لیست شده که خبر از عرضه آن در آینده‌ای نزدیک می‌دهد. 

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، میان‌رده جدید این برند کره‌ای به تازگی در دو گواهی TUV Rheinland و TDRA ثبت شده که بخشی از مشخصات فنی آن را تایید کرده‌اند.

گواهی TUV گلکسی اس 24 FE

طبق اطلاعات ثبت‌شده در گواهی TUV، گلکسی اس ۲۴ اف ای به مانند نسل قبلی خود با شارژ ۲۵ واتی عرضه خواهد شد. به علاوه، گزارش شده که نسل جدید FE با شارژ ۹ واتی بی‌سیم همراه می‌شود. برای مقایسه، گلکسی S23 FE از شارژ سریع‌تر ۱۵ واتی‌ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

مدل جدید سری گلکسی اف ای سامسونگ با شناسه مدل SM-S721B/DS در گواهی TDRA قرار گرفته که وجود قابلیت دو سیم‌کارت را در آن تایید می‌کند. از سوی دیگر، پایگاه اطلاعاتی FCC نشان داده که این دستگاه با وای‌فای 6E، شبکه 5G، بلوتوث نسخه ۵٫۳ و NFC عرضه می‌شود.

گلکسی اس ۲۴ FE

براساس آنچه شایعات قبلی ادعا کرده‌اند، گلکسی اس ۲۴ FE از تراشه اگزینوس 2400e بهره خواهد برد که نسخه ضعیف‌شده اگزینوس ۲۴۰۰ محسوب می‌شود. پنل جلویی این میان‌رده احتمالاً میزبان نمایشگر ۶٫۷ اینچی خواهد بود که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و روشنایی ۱۹۰۰ نیتی پشتیبانی می‌کند.

برای تصویربرداری، محصول موردانتظار سامسونگ از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری استفاده خواهد کرد. از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و برخی قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI اشاره کرد. 

برچسب‌ها: