خانهاخبار
رندر HMD هایپر طراحی آن را نشان می‌دهد

رندر HMD هایپر طراحی آن را نشان می‌دهد

رندری از میان‌رده موردانتظار برند HMD منتشر شده که طراحی و رنگ‌بندی آن را تایید می‌کند.

۱۳ شهریور ۱۴۰۳

ماه گذشته، تصویری از HMD هایپر در دسترس کاربران قرار گرفت که این گوشی را در رنگ زرد نشان می‌دهد. حالا به تازگی رندر دیگری از این دستگاه منتشر شده که رنگ‌بندی و طراحی آن را تایید می‌کند. 

مطابق اطلاعات فاش‌شده، این میان‌رده به عنوان نسخه نسل جدید نوکیا X30 عرضه خواهد شد، ولی طراحی آن شباهت زیادی به HMD اسکای‌لاین دارد. در این رابطه، مدل هایپر از گوشه‌های تیز بهره خواهد برد و با خطوط تیز همراه می‌شود که در پنل پشتی قرار گرفته‌اند.

رنگ بندی گوشی HMD هایپر

همانطور که در تصویر بالا مشخص است، گوشی جدید اچ ام دی در رنگ‌های زرد، سبز، قرمز و خاکستری به فروش خواهد رسید. انتظار می‌رود این دستگاه به فریم فلزی و بدنه شیشه‌ای مجهز شود. 

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند اچ ام دی هایپر با نمایشگر ۶٫۵۵ اینچی اولد عرضه می‌شود که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر همچنین احتمالاً میزبان ناچ حفره خواهد بود که در خود دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی را جای می‌دهد. 

شایعه شده قلب تپنده این گوشی تراشه اسنپدراگون ۶ نسل یک خواهد بود که با حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. البته به لطف درگاه کارت حافظه microSD، کاربر قادر خواهد بود حافظه دستگاه را به راحتی افزایش دهد.

رندر اچ ام دی هایپر
 

براساس شایعات قبلی، در پنل پشتی محصول جدید HMD دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، سنسور تله‌فوتو ۱۳ مگاپیکسلی و لنز فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی قرار خواهند گرفت. انرژی موردنیاز این میان‌رده توسط باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند.

از دیگر مشخصات فنی گوشی اچ ام دی هایپر می‌توان به گواهی ضدآب و گردوغبار IP54، اسپیکرهای استریو، بلوتوث نسخه ۵٫۲، وای‌فای ۵ و NFC اشاره کرد.