خانهاخبار
تاریخ رونمایی از گوشی تاشو خاص هواوی اعلام شد

تاریخ رونمایی از گوشی تاشو خاص هواوی اعلام شد

هواوی در تاریخ ۱۰ سپتامبر سال جاری میلادی (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) رویدادی را برگزار می‌کند که احتمالاً به رونمایی از تاشدنی سه‌تکه این برند اختصاص پیدا خواهد کرد. 

۱۲ شهریور ۱۴۰۳

هواوی با به اشتراک‌گذاری پوستری در شبکه اجتماعی چینی Weibo تایید کرده که در تاریخ ۱۰ سپتامبر سال جاری میلادی (۲۰ شهریور ۱۴۰۳)، یک رویداد بزرگ را برگزار خواهد کرد. در تیزری رسمی این برند هیچ اشاره‌ای به محصولاتی که قرار است معرفی شوند، نشده است. 

تیزر رویداد هواوی

با توجه به اعلامیه رسمی ریچارد یو، مدیرعامل بخش مشتریان هواوی، به نظر می‌رسد غول فناوری چینی احتمالا در رویداد پیش‌رو خود، از گوشی تاشو جدیدی رونمایی خواهد کرد که به سه نمایشگر و دو لولا مجهز خواهد بود. 

آقای یو با انتشار پستی در Weibo اعلام کرده که پس از سال‌ها تلاش و سرمایه‌گذاری، هواوی موفق شده یک رویا را به واقعیت بدل کند. در واقع، محصول موردانتظار این برند چینی به پیشرفته‌ترین و مهم‌ترین دستگاه این شرکت تبدیل خواهد شد. 

ویژگی‌های گوشی تاشو هواوی

طی چند وقت گذشته، تصاویر مختلفی از ریچارد یو منتشر شده که او را در حال کار با یک گوشی تاشو سه‌تکه نشان می‌دهد. در این رابطه، به نظر می‌رسد در رویداد موردانتظار هواوی، شاهد رونمایی از تاشدنی خاص این برند باشیم. 

تصویر واقعی گوشی تاشو هواوی

طبق تصاویر فاش‌شده، گوشی تاشو این برند از ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل بهره خواهد برد. همچنین این دستگاه خاص با سه نمایشگر و دو لولا همراه خواهد شد. در حالت بسته‌شده، تاشدنی هواوی از ضخامت اندکی برخوردار می‌شود که در دست گرفتن آن را آسان می‌سازد. 

براساس گزارش‌های غیررسمی، محصول موردانتظار غول فناوری چینی با یک تراشه از سری Kirin 9 در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. به علاوه، شایعه شده نمایشگر این دستگاه در حالت باز‌شده برابر با ۱۰ اینچ خواهد بود. 

برچسب‌ها: