خانهاخبار
به این دلیل، آيفون SE جدید احتمالاً همراه با آيفون ۱۶ معرفی می‌شود

به این دلیل، آيفون SE جدید احتمالاً همراه با آيفون ۱۶ معرفی می‌شود

در آستانه برگزاری موردانتظار اپل، موجودی آيفون SE 3 به پایین‌ترین حد خود رسیده که خبر از معرفی نسل جدید این گوشی می‌دهد. 

۱۲ شهریور ۱۴۰۳

مدل‌های سری آيفون SE ارزان‌ترین گوشی‌های اپل به شمار می‌روند که برخی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های مهم سری پرچمدار این برند را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. در این راستا، آخرین نسخه از سری میان‌رده آیفون در سال ۲۰۲۲ میلادی معرفی شد. 

شایعات قبلی ادعا کرده‌اند که نسخه جدید سری اس ای در سال ۲۰۲۵ میلادی معرفی خواهد شد. حالا اما به نظر می‌رسد در فاصله یک هفته مانده به رونمایی از سری آيفون ۱۶، اپل یک تغییر مهم را در برنامه‌های خود اعمال می‌کند. 

آیفون اس ای ۳

طبق گزارش بلومبرگ، موجودی بسیاری از محصولات و لوازم جانبی کوپرتینونشین‌ها به پایین‌ترین حد خود رسیده است. از این محصولات می‌توان قاب‌های چرمی FineWoven، بندهای اپل واچ، مدل‌های اپل واچ، ایرپادز، آیپد مینی و چندین نسخه از آيفون را نام برد. 

این خبرگزاری در ادامه گزارش خود ادعا کرده موجودی آيفون SE 3 نیز کاهش داشته که خبر از معرفی نسل جدید آن در آینده‌ای نزدیک می‌دهد. 

با توجه به این که انتظار داریم نسخه جدید تمامی لوازم جانبی و محصولات اشاره‌شده در رویداد پیش‌رو اپل رونمایی شوند، احتمال دارد که آيفون اس ای ۴ نیز در مراسم «It's Glowtime» معرفی شود. با این وجود، چندین منابع خبری قبلاً اذعان کرده بودند که این دستگاه در بین ماه‌های مارس تا می سال ۲۰۲۵ میلادی عرضه خواهد شد. 

شایان ذکر است برخلاف مدل‌های پرمیوم آیفون که هرساله روانه بازار می‌شوند، نسخه مقرون‌به‌صرفه این گوشی برنامه زمانی مشخصی برای رونمایی ندارد. 

آیفون SE

با درنظر گرفتن کاهش موجودی نسل سوم آیفون SE و برنامه اپل برای ارائه قابلیت‌های هوش مصنوعی Apple Intelligence، امکان دارد مدل جدید این گوشی زودتر از انتظار در دسترس کاربران قرار بگیرد. شایعه شده میان‌رده غول فناوری آمریکایی به تراشه A18 مجهز خواهد شد. 

در صورتی که آيفون اس ای جدید با ویژگی‌های هوش مصنوعی همراه شود، این دستگاه به محصولی ارزشمند بدل خواهد شد که به لطف قیمت معقول خود، در جلب نظر کاربران موفق ظاهر خواهد شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که سری آيفون ۱۶ در تاریخ ۹ سپتامبر سال جاری میلادی (۱۹ شهریور)‌ رونمایی خواهد شد. 

برچسب‌ها: