خانهاخبار
رندر آیفون ۱۶ پرو مکس حاشیه‌های فوق‌نازک نمایشگر آن را نشان می‌دهد

رندر آیفون ۱۶ پرو مکس حاشیه‌های فوق‌نازک نمایشگر آن را نشان می‌دهد

نسل جدید سری پرچمدار اپل در تاریخ ۹ سپتامبر سال جاری میلادی (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) معرفی خواهد شد.

۱۲ شهریور ۱۴۰۳

همانطور که می‌دانیم، اپل در تاریخ ۹ سپتامبر سال جاری میلادی (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) رویداد «It's Glowtime»‌ برگزار خواهد کرد که در آن شاهد رونمایی از سری آيفون ۱۶ خواهیم بود. تا به امروز، گزارش‌های مختلفی پیرامون گوشی‌های پرمیوم این برند منتشر شده که بخشی از مشخصات فنی آن‌ها فاش کرده‌اند. 

چند ماه پیش، شایعه‌ای در دسترس قرار گرفت مبنی براین‌که مدل‌های پرو نسل جدید آيفون در مقایسه با دیگر گوشی‌های بازار، از نازک‌ترین حاشیه نمایشگر بهره خواهند برد. 

آيفون ۱۶ پرو مکس در کنار آيفون ۱۵ پرو مکس

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، رندری از مدل پرو مکس آيفون ۱۶ منتشر شده که حاشیه‌های فوق‌نازک نمایشگر آن را نشان می‌دهد. همانطور که در این تصویر مشخص است، پرچمدار پرمیوم اپل از حاشیه‌های ۱٫۱۵ میلی‌متری برای صفحه‌نمایش خود برخوردار می‌شود. 

در نگاه اول، تفاوت بین حاشیه‌ نمایشگر دو مدل آیفون ۱۵ پرو مکس و ۱۶ پرو مکس چندان قابل‌توجه نیست، ولی با دقت بیشتر می‌توان متوجه تفاوت زیاد این دو دستگاه شد. برای مقایسه، پرچمدار فعلی کوپرتینونشین‌ها از حاشیه نمایشگر ۱٫۵۵ میلی‌متری بهره می‌برد. 

طبق شایعات قبلی، اپل با استفاده از فناوری Border Reduction Structure عرض حاشیه‌های نمایشگر پرچمدار موردانتظار خود را کاهش خواهد داد. با کاهش حاشیه‌های صفحه‌نمایش، ظاهر پنل جلویی دستگاه جذاب‌تر می‌شود و همچنین تجربه بصری بهتری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.  

برچسب‌ها: