خانهاخبار
اپل قصد دارد مک‌های M4 جدید خود را در آبان ماه عرضه کند

اپل قصد دارد مک‌های M4 جدید خود را در آبان ماه عرضه کند

در حالی که هر سال اپل رویداد مک‌های جدید خود را در ماه اکتبر (مهر ماه) برگزار می‌کرد، گزارش امروز ادعا کرده که شاید این مراسم با یک ماه تاخیر برگزار شود.

۱۲ شهریور ۱۴۰۳

طبق اطلاعات محرمانه‌ای که مک رومرز ادعا کرده به دست آورده، اپل احتمالا مدل‌های جدید مک را با تراشه‌های سری M4 در ماه نوامبر (آبان ماه) معرفی خواهد کرد.

رویداد مک‌های جدید M4

به گفته یک منبع موثق آشنا با این موضوع، اپل مدل‌های جدید مک را در نوامبر ۲۰۲۴ عرضه خواهد کرد. در حالی که مک‌های جدید به طور معمول در ماه اکتبر (مهر ماه) عرضه می‌شوند، این اولین بار است که تاریخ عرضه آنها یک ماه دیرتر شایعه شده است.

البته این امکان برگزاری رویدادی توسط اپل در ماه اکتبر را برای معرفی مک‌های جدید کاهش نمی‌دهد. سال گذشته اپل رویداد «Scary Fast» خود را در روز سه‌شنبه ۲۳ اکتبر اعلام کرد؛ سپس این رویدا را در روز دوشنبه ۳۰ اکتبر با رونمایی از مدل‌های جدید مک بوک پرو و ​​آیمک با تراشه‌های M3 میزبانی کرد. این دستگاه‌های جدید در روز سه‌شنبه ۷ نوامبر عرضه شدند. بنابراین می‌توانیم شاهد یک سری رویدادهای مشابه در سال جاری باشیم.

شایعات حاکی از آن است که اپل قصد دارد تا قبل از پایان سال، چهار مدل مک‌ بوک جدید با تراشه‌های سری M4 عرضه کند که شامل مک ‌بوک پرو ۱۴ اینچی پایه با تراشه M4، مدل‌های جدید مک ‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی با تراشه‌های M4 Pro و M4 Max، آیمک جدید با تراشه M4 و مک مینی کاملا بازطراحی شده با تراشه‌های M4 و M4 Pro می‌شود. به استثنای مک مینی جدید، انتظار می‌رود این دستگاه‌ها به‌روزرسانی‌های جزیی باشند که بر ارتقای تراشه تمرکز می‌کنند، اما برای اولین بار می‌توانند با ۱۶ گیگابایت حافظه رم استاندارد در تمامی مدل‌ها عرضه شوند. برخی از این ماشین‌ها اکنون در حال تولید انبوه هستند که ممکن است با تاریخ عرضه در نوامبر مطابقت داشته باشند.

برچسب‌ها: