خانهاخبار
ردمی نوت ۱۴ با شارژ ۳۳ واتی در FCC لیست شد

ردمی نوت ۱۴ با شارژ ۳۳ واتی در FCC لیست شد

به تازگی نسخه 5G گوشی ردمی نوت ۱۴ در گواهی FCC ثبت شده که بخشی از مشخصات فنی آن را تایید می‌کند. 

۱۱ شهریور ۱۴۰۳

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، نسخه بازار جهانی ردمی نوت ۱۴ (Redmi Note 14) در گواهی FCC‌ ثبت شده که از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند. در این رابطه، گواهی موردنظر بخشی از مشخصات فنی این گوشی را تایید کرده است.

شایان ذکر است نسل جدید ردمی نوت که از شناسه مدل 24094RAD4G بهره می‌برد، احتمالاً ماه آینده میلادی به صورت رسمی معرفی خواهد شد. 

مشخصات فنی ردم نوت ۱۴ در گواهی FCC

طبق اطلاعات موجود در گواهی FCC، میان‌رده موردانتظار شیائومی با سیستم‌عامل HyperOS 1.0 عرضه می‌شود و از وای‌فای AC، بلوتوث، LTE و شبکه 5G پشتیبانی خواهد کرد. به علاوه، این دستگاه با شارژ ۳۳ واتی همراه خواهد شد. 

شایعات ادعا کرده‌اند نوت ۱۴ 5G به نمایشگر امولد با رزولوشن تصویر 1.5K مجهز خواهد شد که در مقایسه با صفحه‌نمایش فول‌ اچ‌دی به‌کاررفته در مدل قبلی، یک بهبود مهم به شمار می‌رود. همچنین گزارش شده که نسخه استاندارد سری نوت ۱۴ از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار خواهد شد. 

ردمی نوت ۱۳ شیائومی

در نهایت باید اشاره کرد که قلب تپنده گوشی جدید ردمی تراشه دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس برند مدیاتک خواهد بود. این سخت‌افزار برپایه فرآیند ۶ نانومتری TSMC ساخته شده و با بهبودهایی در زمینه مصرف انرژی و عملکرد پردازشی همراه شده است. 

برچسب‌ها: