خانهاخبار
با بازی‌های رایگان ماه سپتامبر پلی استیشن پلاس آشنا شوید!

با بازی‌های رایگان ماه سپتامبر پلی استیشن پلاس آشنا شوید!

پلی استیشن اخیرا لیست بازی‌های رایگان ماه سپتامبر ۲۰۲۴ سرویس پلاس را منتشر کرده است.

۱۰ شهریور ۱۴۰۳

شرکت سونی به تازگی لیست بازی‌های رایگان ماه سپتامبر سرویس پلی استیشن پلاس را در بلاگ خود قرار داده است. از تاریخ ۳ سپتامبر (۱۳ شهریور)، تمامی اعضای رده‌های عضویتی متفاوت پلی استیشن پلاس می‌توانند سه بازی Harry Potter: Quidditch Champions، MLB: The Show 24 و Little Nightmares 2 را به آرشیو خود اضافه کنند.

plus main.jpg

بازی Harry Potter: Quidditch Champions نقش نخستین عنوان رایگان این ماه برای کاربران پلی استیشن پلاس را دارد. در این بازی که بر اساس ورزش کوئیدیچ دنیای هری پاتر ساخته شده است؛ کاربران می‌توانند پست‌های متفاوت این ورزش مانند مهاجم، مدافع، دروازه‌بان و البته جستجوگر را تجربه کنند. این بازی حالت Career، بخش مولتی‌پلیر و امکان شخصی سازی لباس‌ها و بازیکنان را به همراه داشته و بسیاری از شخصیت‌های شناخته شده دنیای هری پاتر در آن حضور دارند.

plus 1.jpg

MLB: The Show 24 نیز به صورت رایگان در اختیار مشترکین پلی استیشن پلاس قرار خواهد گرفت. این بازی تفاوت‌های چندانی با نسخه پیشین ندارد؛ اما بدون شک گزینه جذابی برای طرفداران ورزش بیسبال به حساب می‌آید. نسخه جدید The Show یک فصل جذاب دیگر از لیگ Storylines و بهبودهایی در بخش گیم‌پلی را به همراه دارد.

plus 2.jpg

در نهایت، Little Nightmares 2 دنباله‌ای ترسناک و جذاب برای بازی اصلی است که با طراحی معماهای خلاقانه و چندین مرحله جدید برای کاوش، شما را به خود جذب می‌کند. با توجه به تایید عرضه Little Nightmares 3 در سال ۲۰۲۵، اکنون بهترین زمان برای آشنایی با این سری قبل از انتشار قسمت سوم است.

plus 3.jpg

اگر هنوز بازی‌های رایگان ماه آگوست پلی استیشن پلاس را دریافت نکرده‌اید؛ همچنان تا روز ۲ سپتامبر (۱۲ شهریور) امکان اضافه کردن این عناوین به آرشیو خود را خواهید داشت. این بازی‌ها شامل عناوین Lego Star Wars: The Skywalker Saga، Five Nights at Freddy’s: Security Breach و Ender Lilies: Quietus of the Knights هستند.