خانهاخبار
تصویر پرچمدار اوپو یک شایعه مهم را رد می‌کند

تصویر پرچمدار اوپو یک شایعه مهم را رد می‌کند

به تازگی تصاویری واقعی از اوپو فایند X8 فاش شده که برخی از جزئيات طراحی آن را نشان می‌دهد.

۱۱ شهریور ۱۴۰۳

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که نسل جدید پرچمدارهای اوپو در ماه اکتبر سال جاری میلادی (مهر تا آبان ۱۴۰۳) معرفی خواهد شد. در حال حاضر، مشخصات فنی غیررسمی سری فایند X8 در دسترس کاربران قرار دارد و حتی چندی پیش، تصویری واقعی از نسخه استاندارد این سری فاش شد. 

حالا به تازگی نیز تصاویری واقعی از گوشی فایند X8 منتشر شده که آن را در یک قاب محافظ نشان می‌دهد. با این وجود، می‌توان بخشی از جزئیات طراحی این دستگاه را در عکس‌ها مشاهده کرد. 

تصویر واقعی فایند X8 اوپو

همانطور که در تصاویر مشخص است، پرچمدار اوپو در پنل پشتی خود میزبان ماژول دوربین عظیم خواهد بود که احتمالاً در آن سه دوربین اصلی، فوق‌عریض و تله‌فوتو پریسکوپی قرار می‌گیرند. در پنل جلویی دستگاه نیز نمایشگر حفره‌دار جای گرفته است. 

اخیراً شایعه‌ای منتشر شد مبنی براین‌که مدل جدید سری فایند از یک دکمه جدید به نام Quick Button بهره خواهد برد که از نوع خازنی است و برای ثبت تصاویر و برخی قابلیت‌های مرتبط با دورین کاربرد دارد. گزارش شده این دکمه در سمت راست بدنه گوشی قرار خواهد گرفت. 

تصویر واقعی اوپو فایند X8

در تصاویر واقعی این گوشی اما هیچ بریدگی را برای Quick Button مشاهده نمی‌کنیم. در این راستا، به نظر می‌رسد شایعه موردنظر اشتباه بوده و اوپو هیچ قصدی برای اضافه کردن دکمه جدید به محصولات پرچمدار خود ندارد. 

مشخصات فنی فایند X8

براساس شایعات قبلی، گوشی پرمیوم اوپو به تراشه دیمنسیتی ۹۴۰۰ و باتری ۵۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی (شارژ ۱۰۰ واتی) مجمهز خواهد بود. این محصول همچنین احتمالاً با نمایشگر ۶٫۷ اینچی همراه خواهد شد که از رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند.

برای تصویربرداری، این دستگاه از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و یک سنسور تله‌فوتو پریسکوپی با زوم اپتیکال ۳ برابری استفاده خواهد کرد. 

برچسب‌ها: