خانهاخبار
ویوو Y300 پرو با تراشه میان‌رده کوالکام معرفی می‌شود

ویوو Y300 پرو با تراشه میان‌رده کوالکام معرفی می‌شود

بنچمارک گیک‌بنچ تایید کرده که میان‌رده موردانتظار ویوو با تراشه اسنپدراگون ۶ نسل یک عرضه می‌شود. 

۱۰ شهریور ۱۴۰۳

ویوو اخیراً تایید کرد که در تاریخ ۵ سپتامبر سال جاری میلادی (۱۵ شهریور)، از گوشی Y300 پرو رونمایی خواهد کرد که به مدل بالارده سری محصولات مقرون‌به‌صرفه Y بدل خواهد شد. حالا به تازگی این دستگاه در بنچمارک گیک‌بنچ ثبت و تراشه موجود در آن تایید شده است. 

طبق گزارش وبسایت MySmartPrice، میان‌رده جدید ویوو که با شناسه مدل V2410A شناخته می‌شود با تراشه اسنپدراگون ۶ نسل یک در گیک‌بنچ لیست شده است. این تراشه میان‌رده کوالکام از چهار هسته با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز و چهار هسته با فرکانس ۲٫۲۱ گیگاهرتز بهره می‌برد. 

بنچمارک گیک‌بنچ Y300 پرو ویوو

در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای این بنچمارک، گوشی موردانتظار این برند چینی به ترتیب امتیازهای ۹۴۲ و ۲۸۰۱ را به خود اختصاص داده است. گیک‌بنچ همچنین تایید کرده که این دستگاه با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و اندروید ۱۴ همراه خواهد شد. 

علی‌رغم بهره‌مندی از تراشه میان‌رده، مدل جدید سری Y با مشخصات فنی برجسته‌ای مانند باتری ۶۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی سیلیکون‌کربن و شارژ ۸۰ واتی سریع عرضه می‌شود. همچنین ویوو تایید کرده که این گوشی از ضخامت ۷٫۶۹ میلی‌متری و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

ویوو Y300 پرو

از نظر طراحی، نمایشگر میان‌رده غول فناوری چینی از هر چهار طرف خمیده خواهد بود. همچنین اعلام شده که این پنل می‌تواند به روشنایی ۵۰۰۰ نیتی دست پیدا کند. از دیگر جزئیات فنی Y300 پرو می‌توان به ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی اشاره کرد. 

برچسب‌ها: