خانهاخبار
جدیدترین رندر آیفون ۱۶ پرو را در رنگ طلایی ببینید

جدیدترین رندر آیفون ۱۶ پرو را در رنگ طلایی ببینید

نشریه 9to5Mac امروز تصویری از نسخه طلایی (یا بر اساس برخی منابع رنگ برنزی) منتشر کرده، که به نظر زیبا می‌آید.

۱۰ شهریور ۱۴۰۳

تنها چند هفته قبل از رونمایی اپل از سری آیفون ۱۶، به تازگی عکسی متتشر شده که کمک می‌کند تا به طور بالقوه نگاهی اولیه به گزینه رنگ جدید از این سری، یعنی طلایی یا به قول برخی منابع برنزی برای مدل‌های پرو داشته باشیم.

آیفون ۱۶ پرو طلایی

9to5Mac امروز بر اساس اطلاعات ارایه شده توسط منابع دقیق قبلی، تصویری از روکش طلایی شایعه شده برای آیفون ۱۶ پرو و ​​آیفون ۱۶ پرو مکس را به اشتراک گذاشته و این نشریه معتقد است که این تصویر احتمالا دقیق است.

مدل‌های آیفون ۱۵ پرو اولین آیفون‌هایی بودند که در رنگ طلایی از زمان آیفون X تا آن موقع عرضه نشدند. اضافه شدن گزینه رنگ طلایی برای مدل‌های آیفون ۱۶ پرو نشان دهنده بازگشت به رویه قبل است.

شایعات زیادی در مورد عرضه مدل‌های آیفون ۱۶ پرو در رنگ طلایی یا برنزی وجود دارد که انتظار می‌رود جایگزین تیتانیوم آبی شود، در چنین مواقعی باید تقریبا به وقوع پیوستن این شایعات را قطعی دانست، بنابراین دوست‌داران این رنگ باز هم می‌توانند جدیدترین آیفون خود را با رنگ طلایی داشته باشند. رویداد اپل در ۹ سپتامبر (۱۹ سپتامبر) به سرعت در حال نزدیک شدن است، بنابراین زمان زیادی نیاز نداریم تا ببینیم رنگ‌های این سری از آیفون‌های اپل کدام هستند.

برچسب‌ها: