خانهاخبار
گلکسی S24 FE یک قدم به رونمایی رسمی نزدیک‌تر شد

گلکسی S24 FE یک قدم به رونمایی رسمی نزدیک‌تر شد

نسل جدید سری اف ای سامسونگ احتمالاً تا چند هفته دیگر به صورت رسمی معرفی خواهد شد. 

۱۰ شهریور ۱۴۰۳

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که سامسونگ در اواخر ماه سپتامبر یا اوایل اکتبر سال جاری میلادی، از گوشی موردانتظار گلکسی S24 FE رونمایی خواهد کرد. حالا به تازگی نسخه بازار ایالات متحده این دستگاه در گواهی FCC لیست شده که خبر از عرضه آن در آینده‌ای نزدیک می‌دهد. 

طبق اطلاعات ثبت‌شده در پایگاه اطلاعاتی این گواهی، گلکسی اس ۲۴ اف ای از وای‌فای 6E، بلوتوث، NFC، شبکه 5G و شارژ معکوس بی‌سیم ۹ واتی پشتیبانی خواهد کرد. به علاوه، طول و عرض این میان‌رده برابر با ۱۶۲ و ۷۷٫۳ میلی‌متر خواهد بود. 

گلکسی اس ۲۴ FE

بنچمارک گیک‌بنچ تایید کرده که گوشی موردانتظار سامسونگ با نسخه ضعیف‌شده تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ عرضه خواهد شد که احتمالاً با نام اگزینوس 2400e شناخته می‌شود.

هرآنچه از گلکسی FE جدید سامسونگ می‌دانیم

طبق شایعات قبلی، گلکسی اس 24 FE به نمایشگر ۶٫۷ اینچی مجهز می‌شود که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و روشنایی حداکثری ۱۹۰۰ نیتی پشتیبانی می‌کند. به علاوه، مدل جدید سری اف ای با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری بهره خواهد برد. 

رنگ بندی گلکسی اس ۲۴ FE

برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی، این دستگاه از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. همچنین شایعه شده این گوشی از برخی قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI مانند Circle to Search و Live Translate نیز بهره خواهد برد. 

شایان ذکر است که براساس رندرهای فاش‌شده، محصول جدید سامسونگ در رنگ‌های آبی، سبز، مشکی، سفید و زرد روانه بازار خواهد شد. 

برچسب‌ها: