خانهاخبار
ردمی 14C با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

ردمی 14C با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

گوشی اقتصادی جدید شیائومی به نمایشگر ۶٫۸۸ اینچی، تراشه هلیو G81 اولترا و باتری ۵۱۶۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز است.

۱۰ شهریور ۱۴۰۳

پس از گزارش‌ها و شایعات مختلف، شیائومی به تازگی از یک محصول اقتصادی رونمایی کرده که ردمی 14C نام دارد. از ویژگی‌های برجسته این گوشی مقرون‌به‌صرفه می‌توان طراحی کاملاً جدید، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و تراشه هلیو G81 اولترا را نام برد.

 گوشی جدید ردمی به نمایشگر بزرگ ۶٫۸۸ اینچی IPS ال‌سی‌دی مجهز است که از رزولوشن تصویر اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. این پنل همچنین می‌تواند به نرخ روشنایی حداکثری ۶۰۰ نیت دست پیدا کند.

رنگ بندی ردمی 14c

نسل جدید سری C ردمی به نخستین گوشی بازار بدل شده که با تراشه جدید هلیو G81 اولترا برند مدیاتک روانه بازار می‌شود. این تراشه از هسته‌های Cortex-A75 و Cortex-A55 برخوردار شده که از فرکانس ۲ گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کنند. 

این دستگاه در سه کانفیگ حافظه رم ۴، ۶ و ۸ گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. به لطف درگاه کارت حافظه microSD، حافظه گوشی به راحتی قابل‌افزایش است. 

تراشه ردمی 14C

شیائومی ردمی 14C در پنل پشتی خود از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. متاسفانه جزئیات فنی سنسور دوم این گوشی مشخص نشده است. برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی، این دستگاه به دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده که در ناچ قطره‌ای نمایشگر جای دارد.

انرژی موردنیاز گوشی اقتصادی شیائومی توسط باتری ۵۱۶۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات فنی این محصول می‌توان به سنسور اثرانگشت کنار بدنه و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

طراحی ردمی 14C

ردمی 14C در چهار رنگ مشکی، سبز، بنفش و آبی به فروش خواهد رسید. در حالی که شیائومی هنوز قیمت رسمی گوشی خود را اعلام نکرده است، برخی از فروشندگان در بازار چک عرضه این دستگاه را آغاز کرده‌اند. 

برای کانفیگ پایه رم ۴ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی، گوشی ردمی با قیمت ۲٬۹۹۹ کرون چک (۱۲۰ یورو / ۱۳۰ دلار) لیست شده است. کانفیگ بالارده آن که شامل حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی می‌شود، با قیمت ۳۶۹۹ کرون چک (۱۴۸ یورو / ۱۶۳ دلار) عرضه می‌شود. 

برچسب‌ها: