خانهاخبار
تبلت‌های جدید سامسونگ با کسب این گواهی به رونمایی نزدیک شدند

تبلت‌های جدید سامسونگ با کسب این گواهی به رونمایی نزدیک شدند

گلکسی تب اس ۱۰ پلاس و گلکسی تب اس ۱۰ اولترا به تازگی در گواهی FCC لیست شده‌اند که خبر از عرضه آن‌ها در آینده‌ای نزدیک می‌دهد.

۱۰ شهریور ۱۴۰۳

همانطور که می‌دانیم، سامسونگ در حال آماده‌سازی برای رونمایی از نسل جدید تبلت‌های پرمیوم خود است. هفته گذشته، تصاویر رندری گلکسی تب اس ۱۰ پلاس (Galaxy Tab S10 Plus) و گلکسی تب اس ۱۰ اولترا (Galaxy Tab S10 Ultra) در دسترس کاربران قرار گرفت.

حالا به تازگی این دو دستگاه در گواهی FCC لیست شده‌اند که خبر از عرضه آن‌ها در آینده‌ای نزدیک می‌دهد. همچنین این گواهی بخشی از مشخصات فنی محصولات موردانتظار این برند را تایید کرده است. 

رندر گلکسی تب اس ۱۰ پلاس و تب اس ۱۰ اولترا

براساس اطلاعات موجود، نسخه‌های 5G و وای‌فای مدل پلاس و نسخه وای‌فای مدل اولترا سری گلکسی تب اس ۱۰ در پایگاه اطلاعاتی FCC ثبت شده‌اند. در این رابطه، شایعات ادعا کرده‌اند که مدل استاندارد نسل جدید تبلت‌های سامسونگ عرضه نخواهد شد. 

به مانند نسل قبلی، تبلت‌های موردانتظار این برند از قلم اس پن پشتیبانی خواهند کرد که از شناسه مدل EJ-PX710‌ بهره می‌برد. سری گلکسی تب اس ۹ نیز با قلم مشابه روانه بازار شده است. گواهی FCC تایید کرده که این دو دستگاه از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. 

متاسفانه دیگر جزئیات فنی مدل‌های جدید گلکسی تب مشخص نشده، ولی به لطف گزارش‌ها و شایعات مختلف، بخشی از مشخصات فنی این دو تبلت را در اختیار داریم.

رندر گلکسی تب اس ۱۰ پلاس و تب اس ۱۰ اولترا

طبق آنچه در تصاویر رندری مشاهده کرده‌ایم، مدل‌های پلاس و اولترا سری گلکسی Tab S10 در پنل پشتی خود میزبان دوربین دوگانه خواهند بود.در صورتی که سامسونگ تغییرات در سیستم دوربین تبلت‌های جدید خود اعمال نکند، انتظار داریم این دو محصول به مانند نسل قبلی با دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و لنز فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی همراه شود. 

یکی از تغییرات مهم نسل جدید گلکسی تب به سخت‌افزار آن مربوط می‌شود، چرا که گزارش شده تبلت‌های موردانتظار این برند کره‌ای به تراشه دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس مجهز خواهند شد. طی چند سال گذشته، تبلت‌های پرمیوم سامسونگ با تراشه اسنپدراگون عرضه شده‌اند. 

برچسب‌ها: